ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
897
دکتر هما محمدصادقی

هما محمدصادقی

شماره نظام پزشکی: 117849
متخصص روان پزشکی
دکترای حرفه ای پزشکی
97%
رضایت (2 نظر)
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی هما محمدصادقی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد هما محمدصادقی

97%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: روانشناسی اعتماد به نفس، روانشناسی اعتماد به نفس، روانشناسی اعتیاد
من حدودا 17 سال برای درمان اعتیاد و مشکل شیزوفرنی اختلال شخصیتی به حدود 8پزشک متخصص مراجعه کردم ولی با وجود تجویز داروهای خیلی قوی اعصاب درمان نشدم ولی از این دکتر من جواب گرفتم واز روند درمانم راضی هستم و تمام نگاهم به زندگی عوض شده البته یک دوره زیر نظرشون بستری شدم در بیمارستان ایران که قبل از اون تو بیمارستان‌های دیگه زیر نظر دکترهای دیگه 6 بار سابقه بستری دارم در بیمارستان ایران 3 بار بیمارستان میمنت 2باربیمارستان امام حسین 1بار ولی بالاخره طلسم بیماری ام به دست خانم دکتر هما محمد صادقی شکست ومن احساس میکنم بهترین دکتر با بهترین تجویز دارو برای من ایشان بودن کاش مثل این دکتر زیاد بود که تشخیص عالی وتجویز دارو عالی برای بیماران این بیماری پر عذاب در دسترس بود الان بیشتر از یک ساله برای ویزیت میخوام برم خدمتشون ولی هرچی تلاش می‌کنم یک بار دیگه نوبت ویزیت بگیرم متاسفانه اسمشون تو نوبت دهی آنلاین بیمارستان ایران نیست هیچ شماره ای از مطب ایشان به من ندادن تو مراجعه حضوری کاش دسترسی به این دکتر راحت‌تر میشد.هر جا هستید خدا عمرتون بده.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/07
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر هما محمدصادقی، متخصص روانپزشکی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر هما محمدصادقی در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 897 نفر از پروفایل دکتر هما محمدصادقی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر هما محمدصادقی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر هما محمدصادقی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر هما محمدصادقی: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر هما محمدصادقی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر هما محمدصادقی: متخصص روان پزشکی/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل