ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
دکتر هومن محمدیان

هومن محمدیان

1 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 454111
متخصص ارتوپدی
91%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین استخوان و مفاصل منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران- خیابان فردوسی- خیابان سپهبد قرنی- نرسیده به پل کریمخان- نبش خیابان سپند بیمارستان اپادانا
بیمارستان پارس آپادانا در سال 1346 به همت و حضور جمعی از اساتید بنام پزشکی کشور شروع به کار نموده است و طی 50 سال گذشته یکی از مراکز ارائه خدمات تخصصی پزشکی، جراحی و دیگر اقدامات درمانی بوده است. بیمارستان آپادانا که در حال حاضر با رتبه اعتبار بخشی درجه یک شامل بخش های داخلی، بخش های ویژه ICU-CCU ،زایمان و بخش نوزادان آماده ارائه خدمات می باشد. تلفن مرکز : 982188827045+ نوبت دهی تلفنی:  021-25015208 982188827045+ داخلی 140
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی هومن محمدیان را داشته است.

نظرات در مورد هومن محمدیان

91%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ص
مریم صالحی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان فوق تخصصی آپادانا تهران
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی عالی هستن.
پسندیدنگزارش
ارسال
ر ح
رحمان حیدرزاده مقدم
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممادرم برای عمل زانو مراجعه کرد. دکتر متخصص و توانمندی هست. نتوانستیم مبلغ هنگفت زیرمیزی را پرداخت کنیم و عمل انجام‌ نشد.
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
هومن محمدیان

دکتر هومن محمدیان، متخصص ارتوپدی در شهر تهران است. مطب دکتر هومن محمدیان در تهران- خیابان فردوسی- خیابان سپهبد قرنی- نرسیده به پل کریمخان- نبش خیابان سپند بیمارستان اپادانا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88827045 تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل دکتر هومن محمدیان، متخصص ارتوپدی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 91٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر هومن محمدیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتوپدی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر هومن محمدیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر هومن محمدیان: تهران، تهران- خیابان فردوسی- خیابان سپهبد قرنی- نرسیده به پل کریمخان- نبش خیابان سپند بیمارستان اپادانا
  • تلفن مطب دکتر هومن محمدیان: 021-88827045
  • تخصص دکتر هومن محمدیان: متخصص ارتوپدی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل