ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر وحید بیگدلی

وحید بیگدلی

23 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 86430
دکترای حرفه‌ای پزشکی
97%
رضایت (4 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

ساوه - عمومی: درمانگاه کوثر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی وحید بیگدلی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد وحید بیگدلی

97%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمایشان پزشک نیستند، استادی بزرگ هستند چندین مرتبه جهت بیماریهای مختلف به ایشان مراجعه نموده و با تشخیص درست ایشان قبل از اتمام کامل داروها معالجه گردیده ام هم اکنون بیمارم و متاسفانه نتوانسته ام ایشان را پیدا کنم ساکن ساوه هستم و در تماس تلفنی امروز 1402/08/12 به درمانگاه کوثر اعلام نمودند دوشنبه تشریف می آورند، پیرو مذاکره حضوری قبل با ایشان که اعلام نمودم متاسفانه شما را سخت پیدا می کنم و ایشان فرمودند یا کوثر یا درمانگاه شهدای گمنام هستم با هر دو مرکز تماس گرفتم و متاسفانه تشریف ندارند، به همین دلیل در گوگل نام ایشان را سرچ نموده و وارد این صفحه شدم، خواهشمندم راهنمایی فرمایید چگونه ایشان را پیدا کنم؟
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/15
پزشک را توصیه می‌کنمدرمجموع دکتری هست که تشخیص بیماریش خوبه ودرساوه بهترازدکترای درمانگاه هست.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/01
پزشک را توصیه می‌کنمخوب
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر وحید بیگدلی، دکترای پزشکی در شهر ساوه است. مطب دکتر وحید بیگدلی در عمومی: درمانگاه کوثر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر وحید بیگدلی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر وحید بیگدلی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر وحید بیگدلی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر وحید بیگدلی: ساوه، عمومی: درمانگاه کوثر
  • تلفن مطب دکتر وحید بیگدلی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر وحید بیگدلی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل