ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
983
دکتر وحید نظری

وحید نظری

شماره نظام پزشکی: 157483
دکترای حرفه ای پزشکی
97%
رضایت (2 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

حاجی آباد فارس - حاجی آباد، امام خمینی، 41
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی وحید نظری را داشته است.

نظرات در مورد وحید نظری

97%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
محمدتقی
1402/06/01
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین پزشک از نظر معلومات(در حد متخصص) و و احترام به بیمار دکتر وحید نظری هستند خداوند همیشه به او در زندگی توفیق افزون دهد
پسندیدنگزارش
ارسال
د
داوود
عالی عالی واقعا عالی
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/23
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان عالی . با توجه به سابقه کم ایشان ، تشخیص بیماری فوق العاده هستش . و داروهای تجویزی هم کارساز است . برخورد بسیییار عالی و مودبانه ای دارند .
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر وحید نظری، دکترای پزشکی در شهر حاجی آباد فارس است. مطب دکتر وحید نظری در حاجی آباد، امام خمینی، 41 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-53723265 تماس بگیرید.

تاکنون 983 نفر از پروفایل دکتر وحید نظری، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر وحید نظری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر وحید نظری فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر وحید نظری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر وحید نظری: حاجی آباد فارس، حاجی آباد، امام خمینی، 41
  • تلفن مطب دکتر وحید نظری: 071-53723265
  • تخصص دکتر وحید نظری: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل