ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
دکتر پرستو تقی پوردهکردی

پرستو تقی پوردهکردی

شماره نظام پزشکی: 209333
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پرستو تقی پوردهکردی را داشته است.

نظرات در مورد پرستو تقی پوردهکردی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر پرستو تقی پوردهکردی، دکترای پزشکی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر پرستو تقی پوردهکردی در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل دکتر پرستو تقی پوردهکردی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر پرستو تقی پوردهکردی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر پرستو تقی پوردهکردی امروز 9:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر پرستو تقی پوردهکردی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر پرستو تقی پوردهکردی: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر پرستو تقی پوردهکردی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر پرستو تقی پوردهکردی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل