ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.9K
دکتر پرویز کریمی

پرویز کریمی

29 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 47113
متخصص طب اورژانس
دکترای حرفه‌ای پزشکی
93%
رضایت (46 نظر)
پزشکان آنلاین طب تسکینی و درد منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: جاده قدیم کرج کوی 17 شهریور 15 متری سوم جنب مسجد حضرت ابوالفضل درمانگاه امام رضا (ع)
رباط کریم - محل کار: بیمارستان فاطمه الزهرا
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پرویز کریمی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد پرویز کریمی

93%
رضایت (46 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ز
زهرا
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمایشون یک فرشته ب تمام معنا هستن جدای از حرفه ای که دارن مثل یک دوست و همراه کنار بیمارانشان هستند خداوند عمر با عزت بهشون بده برادر بنده با دستان معجزه گر ایشون خوب شدن آرامشی ک به ما دادن طی دوره درمان واقعا عالی بود یک عمر دعاگوی ایشون هستیم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ع
عصمت
1402/02/17
پزشک را توصیه می‌کنمایشان بسیار با دقت معاینه میکنند و یک هفتهدوره درمان بسیار ارام و متین هستند ارامشی که به بیمار میده 50درصد درمان را انجام داده دارهای تجویزیشون بسیار عالی و توصیه هاشون بسیار کاربردی میباشد
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/12/20
پزشک را توصیه می‌کنمسلام عصب کش پرکردن دندان روکش دندان بسیار دکتر مهربان ودلسوزی است
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر پرویز کریمی، متخصص طب اورژانس در شهر تهران است. مطب دکتر پرویز کریمی در مطب: جاده قدیم کرج کوی 17 شهریور 15 متری سوم جنب مسجد حضرت ابوالفضل درمانگاه امام رضا (ع) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.9K نفر از پروفایل دکتر پرویز کریمی، متخصص طب اورژانس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (46 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر پرویز کریمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب اورژانس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر پرویز کریمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر پرویز کریمی: تهران، مطب: جاده قدیم کرج کوی 17 شهریور 15 متری سوم جنب مسجد حضرت ابوالفضل درمانگاه امام رضا (ع)
  • تلفن مطب دکتر پرویز کریمی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر پرویز کریمی: متخصص طب اورژانس/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل