ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
969
کارشناس پریساسادات مدرسی

پریساسادات مدرسی

شماره نظام پزشکی: ت-10528
کارشناسی علوم تغذیه
97%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، شمس آبادی، چهارراه قصر، مجتمع قصر نور، طبقه سوم ، واحد ۳۱۰
درباره من

 

مشاور تغذیه و رژیم درمانی

 

ارائه انواع رژیم های غذایی کاهش وزن ، افزایش وزن ، افزایش قد کودکان و نوجوانان ، ورزشی ، بارداری ، شیردهی ، بیمارهای قلبی عروقی ، کبدچرب ، فشارخون ، چربی خون ، دیابت و سایر بیماری ها

 

 

مجهز به دستگاه های کمک لاغری موضعی جهت کاهش و از بین بردن چربی های مازاد بدن ، لیفت و رفع افتادگی پوست ، رفع چین و چروک و جوانسازی پوست ، زاویه سازی صورت و رفع غبغب،  کاهش و درمان سلولیت 

بدون جراحی ، بدون درد و خونریزی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پریساسادات مدرسی را داشته است.

نظرات در مورد پریساسادات مدرسی

97%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ح
حدیث
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبرای کاهش وزن مراجعه کردم از نتیجه راضی هستم ... رژیم راحتی دادن ...
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ویزیت شده
6 ماه پیش | مطب پریساسادات مدرسی
پزشک را توصیه می‌کنممن برای افزایش وزن مراجعه کردم، به مدت دو ماه 6/5 کیلو اضافه کردم، نحوه برخورد دکتر بسیار خوب بود و انگیزه گرفتم برای پیگیری برنامه غذایی، برنامه شون راحت و قابل اجرا بود
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس پریساسادات مدرسی، کارشناس علوم تغذیه در شهر اصفهان است. مطب کارشناس پریساسادات مدرسی در اصفهان، شمس آبادی، چهارراه قصر، مجتمع قصر نور، طبقه سوم ، واحد ۳۱۰ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-32223886 تماس بگیرید.

تاکنون 969 نفر از پروفایل کارشناس پریساسادات مدرسی، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس پریساسادات مدرسی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس پریساسادات مدرسی امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس پریساسادات مدرسی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس پریساسادات مدرسی: اصفهان، اصفهان، شمس آبادی، چهارراه قصر، مجتمع قصر نور، طبقه سوم ، واحد ۳۱۰
  • تلفن مطب کارشناس پریساسادات مدرسی: 031-32223886
  • تخصص کارشناس پریساسادات مدرسی: کارشناسی علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل