ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.4K
دکتر پریسا علیزاده نظمی

پریسا علیزاده نظمی

شماره نظام پزشکی: 95551
بورد بیماریهای داخلی عفونی
دکترای پزشکی
پزشکان آنلاین عفونی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تبریز - تبریز.بیمارستان امام علی(ارتش)،اسدآبادی ،کلینیک استاد شهریار .مشاور بیمارستان الزهرا
درباره من

⮜ بیوگرافی

۲۱ سال تجربه.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پریسا علیزاده نظمی را داشته است.

نظرات در مورد پریسا علیزاده نظمی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
پریسا علیزاده نظمی

دکتر پریسا علیزاده نظمی، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری در شهر تبریز است. مطب دکتر پریسا علیزاده نظمی در تبریز.بیمارستان امام علی(ارتش)،اسدآبادی ،کلینیک استاد شهریار .مشاور بیمارستان الزهرا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-35555555 تماس بگیرید.

تاکنون 1.4K نفر از پروفایل دکتر پریسا علیزاده نظمی، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر پریسا علیزاده نظمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر پریسا علیزاده نظمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر پریسا علیزاده نظمی: تبریز، تبریز.بیمارستان امام علی(ارتش)،اسدآبادی ،کلینیک استاد شهریار .مشاور بیمارستان الزهرا
  • تلفن مطب دکتر پریسا علیزاده نظمی: 041-35555555
  • تخصص دکتر پریسا علیزاده نظمی: بورد بیماریهای داخلی عفونی/ دکترای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل