ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
720
دکتر پریسا فرشادفر

پریسا فرشادفر

شماره نظام پزشکی: د-22849
دکترای حرفه‌ای داروسازی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بجنورد - خراسان شمالی ،بجنورد،میدان شهید ،نبش کوجه صدف
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پریسا فرشادفر را داشته است.

نظرات در مورد پریسا فرشادفر

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر پریسا فرشادفر، دکترای داروسازی در شهر بجنورد است. مطب دکتر پریسا فرشادفر در خراسان شمالی ،بجنورد،میدان شهید ،نبش کوجه صدف واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 058-32222503 تماس بگیرید.

تاکنون 720 نفر از پروفایل دکتر پریسا فرشادفر، دکترای داروسازی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر پریسا فرشادفر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر پریسا فرشادفر امروز 9:00 شب می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای داروسازی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر پریسا فرشادفر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر پریسا فرشادفر: بجنورد، خراسان شمالی ،بجنورد،میدان شهید ،نبش کوجه صدف
  • تلفن مطب دکتر پریسا فرشادفر: 058-32222503
  • تخصص دکتر پریسا فرشادفر: دکترای حرفه‌ای داروسازی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل