ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر پریسا محمدی کمال ابادی

پریسا محمدی کمال ابادی

15 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 122145
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
60%
رضایت (19 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

آمل - مطب: جاده نور- گلشهر5- درمانگاه امیرالمومنین | مطب 2: خ امام رضا- درمانگاه ولیعصر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پریسا محمدی کمال ابادی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد پریسا محمدی کمال ابادی

60%
رضایت (19 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
مریم
1399/07/08
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من پیش ایشان 4تا از دندونامو عصب کشی وپر کردم هم از کارشون وهم از بر خورد ایشان خیلی خیلی راضی بودم. هر جا که هستن براشون ارزوی موفقیت دارم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر پریسا محمدی کمال ابادی، دکترای دندانپزشکی در شهر آمل است. مطب دکتر پریسا محمدی کمال ابادی در مطب: جاده نور- گلشهر5- درمانگاه امیرالمومنین | مطب 2: خ امام رضا- درمانگاه ولیعصر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-44294441 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر پریسا محمدی کمال ابادی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 60٪ مراجعین (19 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر پریسا محمدی کمال ابادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر پریسا محمدی کمال ابادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر پریسا محمدی کمال ابادی: آمل، مطب: جاده نور- گلشهر5- درمانگاه امیرالمومنین | مطب 2: خ امام رضا- درمانگاه ولیعصر
  • تلفن مطب دکتر پریسا محمدی کمال ابادی: 011-44294441
  • تخصص دکتر پریسا محمدی کمال ابادی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل