ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر پریسا کرمی

پریسا کرمی

10 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ب-2250
کارشناس بینایی سنجی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - انتهای ستاری شمال میدان دانشگاه بیمارستان فرهیختگان
تهران - تهران انتهای بلوار ستاری میدان دانشگاه خ شهدای حصارک.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پریسا کرمی را داشته است.

نظرات در مورد پریسا کرمی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر پریسا کرمی، کارشناس بینایی سنجی در شهر تهران است. مطب دکتر پریسا کرمی در انتهای ستاری شمال میدان دانشگاه بیمارستان فرهیختگان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09196621886 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر پریسا کرمی، کارشناس بینایی سنجی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر پریسا کرمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر پریسا کرمی فردا 9:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس بینایی سنجی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر پریسا کرمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر پریسا کرمی: تهران، انتهای ستاری شمال میدان دانشگاه بیمارستان فرهیختگان
  • تلفن مطب دکتر پریسا کرمی: 09196621886
  • تخصص دکتر پریسا کرمی: کارشناس بینایی سنجی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل