ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
911
دکتر پریچهر دوست محمدی

پریچهر دوست محمدی

شماره نظام پزشکی: ب-63985
کارشناس مامایی
95%
رضایت (49 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - یافت اباد بلوار معلم چهار راه قهوه خانه ساختمان ماهان پلاک 458 طبقه 2 واحد 12
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پریچهر دوست محمدی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد پریچهر دوست محمدی

95%
رضایت (49 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/01
پزشک را توصیه می‌کنم4 سال پیش بیمارستان شهدای یافت اباد زمان زایمانم دکتر پریچهر دوست محمدی کمک دستیار پزشک بود خیلی درد داشتم اصلا پزشک نبود چندتا پرستار ماما بد اخلاق و یک پرستار مهربونم که از درد چهرشو نمی تونستم ببینم فقط نگاه کردم به کارت مشخصاتش که روش نوشته بود پریچهر دوست محمدی هیچ وقت فراموشت نمی کنم چقدر با صبر و حوصله من تحمل کردی و بچه منو بدنیا آوردی یادتون باشه خیلی دعاتون کردم بعد از زایمان وقتی آروم شدم گفتی اونقدر که تو دعام کردی مادرم دعا نمیکنه می خوام بدونی هنوزم دعات میکنم و به یادت هستم برات هدیه ای ناقابل چندسالی کنار گذاشتم اما پیداتون نکردم از بیمارستان جویای شما شدم گفتن رفتید خلاصه 4 ساله این هدیه نگهداشتم والان از اینکه پیداتون کردم خوشحالم حتما برای دیدارتان می آیم و تقدیم میکنم هدیه ناقابلم را خداوند شما رو حفظ کند
پسندیدنگزارش
ارسال
م
معصومه
1399/09/13
پزشک را توصیه می‌کنمسلام میخواستم بگم مراقبتهای بارداری پیش ایشون بودم خیلی دقیق هستن خیالم راحت بود که همه چی دقیق چک شده زایمانم هم انجام دادن اصلا اذیت نشدم خدا خیرشون بده
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر دکتر دوست محمدی
دکتر دکتر دوست محمدی
1399/09/06
پزشک را توصیه می‌کنمممنونم از دوستم که این دکتر رو معرفی کرد مراقبت بارداری عالی و دقیق هستن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر پریچهر دوست محمدی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر پریچهر دوست محمدی در یافت اباد بلوار معلم چهار راه قهوه خانه ساختمان ماهان پلاک 458 طبقه 2 واحد 12 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-66248773 تماس بگیرید.

تاکنون 911 نفر از پروفایل دکتر پریچهر دوست محمدی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (49 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر پریچهر دوست محمدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر پریچهر دوست محمدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر پریچهر دوست محمدی: تهران، یافت اباد بلوار معلم چهار راه قهوه خانه ساختمان ماهان پلاک 458 طبقه 2 واحد 12
  • تلفن مطب دکتر پریچهر دوست محمدی: 021-66248773
  • تخصص دکتر پریچهر دوست محمدی: کارشناس مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل