ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر پریچهر پورشکیبائی

پریچهر پورشکیبائی

16 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 120896
متخصص آسیب‌شناسی فک و دهان (پاتولوژی فک و دهان)
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
100%
رضایت (7 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: تهران .سعادت آباد .بعد از پل مدیریت .۳۸ غربی .بن بست یاس.ساختمان پزشکان یاس.طبقه۳ واحد۳۴

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پریچهر پورشکیبائی را داشته است.

نظرات در مورد پریچهر پورشکیبائی

100%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا دقت و ماهر و با حوصله
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن و دوستانم حدودا ده سال پیش در شهر گرگان از بیمارانشون بودیم و بعد سالها واقعا نتیجه کارشون رو دیدیم و به قدری اطمینان داریم که الان از گرگان میاییم تهران و کارهای دندانپزشکی رو پیش خانم دکتر انجام میدیم حقیقتا دکتر مسئولیت پذیر ، با اخلاق ،کار بلد و منصفی هستند و به نتیجه درمانهاشون در طولانی مدت پی میبرین
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک حاذق و با اخلاق و صبوری هستند. من برای بررسی همه دندان‌ها به دکتر پورشکیبایی مراجعه کردم و در کل از روند درمان، هزینه‌ها و... اطلاع خاصی نداشتم. متاسفانه اغلب دندان‌هایم نیاز به ترمیم داشت و خوشبختانه ایشون اصلا اجازه ندادند من درگیر نگرانی از تعرفه‌ها، استرس درمان و... بشم. با صبر و حوصله، ترمیم‌های دارای اولویت رو برام شرح دادند و پس از شروع روند درمان، شرایط رو طوری تنظیم کردند که ترمیم همه دندان‌ها انجام بشه و پوسیدگی باقی نمونه. من واقعا از نتیجه کار راضی هستم و براشون آرزوی تندرستی و برکت دارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/10
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان خیلی خوب بوده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/25
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی عالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر پریچهر پورشکیبائی، متخصص پاتولوژی دهان و فک- آسیب شناسی دهان و دندان در شهر تهران است. مطب دکتر پریچهر پورشکیبائی در محل کار: تهران .سعادت آباد .بعد از پل مدیریت .۳۸ غربی .بن بست یاس.ساختمان پزشکان یاس.طبقه۳ واحد۳۴ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88681282 تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر پریچهر پورشکیبائی، متخصص پاتولوژی دهان و فک- آسیب شناسی دهان و دندان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر پریچهر پورشکیبائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر پریچهر پورشکیبائی امروز 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پاتولوژی دهان و فک- آسیب شناسی دهان و دندان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر پریچهر پورشکیبائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر پریچهر پورشکیبائی: تهران، محل کار: تهران .سعادت آباد .بعد از پل مدیریت .۳۸ غربی .بن بست یاس.ساختمان پزشکان یاس.طبقه۳ واحد۳۴
  • تلفن مطب دکتر پریچهر پورشکیبائی: 021-88681282
  • تخصص دکتر پریچهر پورشکیبائی: متخصص آسیب‌شناسی فک و دهان (پاتولوژی فک و دهان)/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل