ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
923
کارشناس پونه عباسپور

پونه عباسپور

شماره نظام پزشکی: م-63521
کارشناسی مامایی

آدرس و تلفن تماس

میاندوآب - خیابان امام کوچه حیان، جنب داروخانه ساختمان پزشکان شمس طبقه چهارم
درباره من

مراقبت های بارداری، بیماری های زنان، رژیم غذایی بارداری، آی یو دی 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی پونه عباسپور را داشته است.

نظرات در مورد پونه عباسپور

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس پونه عباسپور، کارشناس مامایی در شهر میاندوآب است. مطب کارشناس پونه عباسپور در خیابان امام کوچه حیان، جنب داروخانه ساختمان پزشکان شمس طبقه چهارم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09923464707 تماس بگیرید.

تاکنون 923 نفر از پروفایل کارشناس پونه عباسپور، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس پونه عباسپور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس پونه عباسپور امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس پونه عباسپور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس پونه عباسپور: میاندوآب، خیابان امام کوچه حیان، جنب داروخانه ساختمان پزشکان شمس طبقه چهارم
  • تلفن مطب کارشناس پونه عباسپور: 09923464707
  • تخصص کارشناس پونه عباسپور: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل