ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
781
کارشناس کاترین کیانفر

کاترین کیانفر

شماره نظام پزشکی: م-42609
کارشناسی مامایی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

مهریز - سه راه پرستار- بیمارستان حضرت فاطمه سلام ا... | یزد - چهارراه مهدیه- بیمارستان مادر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کاترین کیانفر را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد کاترین کیانفر

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس کاترین کیانفر، کارشناس مامایی در شهر مهریز است. مطب کارشناس کاترین کیانفر در سه راه پرستار- بیمارستان حضرت فاطمه سلام ا... | یزد - چهارراه مهدیه- بیمارستان مادر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-32531500 تماس بگیرید.

تاکنون 781 نفر از پروفایل کارشناس کاترین کیانفر، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس کاترین کیانفر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس کاترین کیانفر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس کاترین کیانفر: مهریز، سه راه پرستار- بیمارستان حضرت فاطمه سلام ا... | یزد - چهارراه مهدیه- بیمارستان مادر
  • تلفن مطب کارشناس کاترین کیانفر: 035-32531500
  • تخصص کارشناس کاترین کیانفر: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل