ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.1K
دکتر کاظم ساوجبلاغچی خیابانی

کاظم ساوجبلاغچی خیابانی

26 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 69767
متخصص جراحی دهان، فک و صورت
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
86%
رضایت (27 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

آبادان - مطب: ابادان خیابان امیرکبیر خیابان پرویزی روبروی مسجد قایم ساختمان کیهان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کاظم ساوجبلاغچی خیابانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد کاظم ساوجبلاغچی خیابانی

86%
رضایت (27 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/13
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام از آقای دکتر خیابانی تشکر میکنم بابت تمام زحماتش ویه خدا قوت جانانه انشالله همیشه بااین قوت به کار خود ادامه بدین من 9سال پیش پیش ایشون عمل جراحی فک انجام دادم خیلی راضیم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/07
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/21
پزشک را توصیه می‌کنمتمامی پرسنل من جمله خود دکتر عالی بودن بی نهایت راضی بودم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/07
پزشک را توصیه نمیکنممن رفتم دندون عقلمو جراحی کردم پیش این دکتر همون روز اول یک طرف صورتم تکون نمیخورد که خوب شد و بعد هم تا سه ماه یک طرف چانه و لبم سِر بود جوری که همش گزگز میکرد حس خارش داشت حس سنگینی وقتی چیزی روی این قسمت صورتم بود متوجه نمیشدم (اگه سبک بود) با همه ی اینا خداروشکر خوب شدم ولی چیزی که منو ناراحت کرد این بود که یه ماه بعد جراحی که رفتم پیش ایشون و گفتم این اتفاق برای من افتاده جوری با من رفتار کردن که انگار دارم دروغ میگم در صورتی که من از چند پزشک پرسیدم در مورد این موضوع و گفتم که همچین اتفاق هایی در جراحی دندون عقل میفته که خیلی وقت تا آخر عمر همراه بیمار میمونه...مگر اینکه یک سری آمپول برای تقویت عصب استفاده کنن که شاید باعث بشه این اتفاق دائمی نباشه...ولی ایشون حتی به خودشون زحمت ندادن برای من این توضیحات رو بدن و یا برای من دارو تجویز کنن...واقعا بد برخورد کردن انگار که من متوجه نیستم دارم چی میگم و تا حالا سابقه نداشته در جراحی دندون عقل همچین اتفاقی برای بیمار بیفته...در هر صورت این خودِ من بودم که پیگیر درمانم شدم و بعد از سه ماه خوب شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/19
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت در مان خوب است
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/25
پزشک را توصیه می‌کنمجراحی دندان عقل نهفته،کار بسیار عالی و بدون درد و خونریزی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/30
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی ایمپلنت، جراحی ایمپلنت
خوب
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر کاظم ساوجبلاغچی خیابانی، متخصص جراحی دهان و فک و صورت در شهر آبادان است. مطب دکتر کاظم ساوجبلاغچی خیابانی در مطب: ابادان خیابان امیرکبیر خیابان پرویزی روبروی مسجد قایم ساختمان کیهان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 061-53227001 تماس بگیرید.

تاکنون 4.1K نفر از پروفایل دکتر کاظم ساوجبلاغچی خیابانی، متخصص جراحی دهان و فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 86٪ مراجعین (27 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کاظم ساوجبلاغچی خیابانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی دهان و فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کاظم ساوجبلاغچی خیابانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کاظم ساوجبلاغچی خیابانی: آبادان، مطب: ابادان خیابان امیرکبیر خیابان پرویزی روبروی مسجد قایم ساختمان کیهان
  • تلفن مطب دکتر کاظم ساوجبلاغچی خیابانی: 061-53227001
  • تخصص دکتر کاظم ساوجبلاغچی خیابانی: متخصص جراحی دهان، فک و صورت/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل