ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
8.9K
دکتر مطب  کاوه امیدی

مطب کاوه امیدی

شماره نظام پزشکی: 132195
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
88%
رضایت (42 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، شیخ مفید، بین اطلس و سعدی
درباره من

پیج دکتر کاوه امیدی در اینستاگرام drkavehomidi

ساعات تماس با تلفن مطب ۱۰ صبح تا ۸ بعداز ظهر 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مطب کاوه امیدی را داشته است.

نظرات در مورد مطب کاوه امیدی

88%
رضایت (42 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: درمان ریشه
انسانهای پاک سرشت ستودنی هستن......دکتر کاوه امیدی بی نظیر و کاربلد هستن الهی همیشه پایدار باشند......
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش
دقیقا
ح ر
حسین رهبران
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر کاوه امیدی نجف آبادی
پزشک را توصیه می‌کنمجناب دکتر امیدی دندانپزشکی بسیار حاذق ، صبور و با اخلاق هستند
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش
واقعا دکتر خوبی هستند
ح آ
حوا آهوبرندی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر کاوه امیدی نجف آبادی
پزشک را توصیه می‌کنمخداییش بسیار بسیار عالی دوباره که بنده به شخصه میرم مطب ایشون و کلی وقتشون رو میگیرم بدون یک ریال ویزیت پرسنل بسیار خوش برخورد واقعا خود دکتر واقعا هم در تشخیص و هم هزینه دندانپزشکی واقعا منصفانه هستند امیدوارم که زندگیشون از همه لحاظ پر برکت باشه
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش
دقیقا منهم رفتم و بسیار خوش برخورد بودن و چقدر عالی طرح درمان میدن خداراشکر منشی دکتر یک حرف قشنگی بهم زد به دلم خیلی نشست گفت هرکسی میاد پیش دکتر امیدی برای درمان قطعا یک جا یک کار خیری کرده که خدا دکتر امیدی را تو مسیرش قرارداده. کلی بعداز طرح درمان دکتر امیدی و صحبت منشی دکتر نشستم اندیشه کردم که واقعا خدا چطور هوام و داره و چقدر قشنگ مسیر درمان و برا من مشخص کرد 4ماهه من دربه در دنبال دندانپزشکی هستم و هرکسی یک ویزیت میگیره و یک نظر پرت و بلایی میده ولی رفتم پیش دکتر امیدی اصلا نوع تشخیصش به دلم نشست چقدر قشنگ برامن تحلیل کردند و تشخیص دادن این همه دکتر رفتم نگفتن باید عکسcbct بگیرم برای تشخیص و همه میگفتن بکش دندونت و ایمپلنت کن ولی با توجه به تشخیص دکتر امیدی و عکس که گفتن گرفتم و ندانم و‌نگه داشتند چون اصلا سالم بود و تشخیص ها اشتباه بود خداراشکررر شکررر شکررررر فقط شکرررررررر میکنم که هوای منو داره و دعاگوی دکتر امیدی هستم لحظه به لحظه خدا حفظش کنه خودش وخانوادش رو از هربلاییی دور کنه . عمر با عزت همراه با سلامتی موفقیت وهرچی میخادرابراش آرزومندم.کریمی شهرام
ن غ
نادیا غانمی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر کاوه امیدی نجف آبادی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی هستن ایشون رو پیشنهاد میکنم
1پسندیدنگزارش
ارسال
س ش
سحر شیرزادی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر کاوه امیدی نجف آبادی
پزشک را توصیه می‌کنماول این رو بگم که من فوبیای شدید دندانپزشکی داشتم مخصوصا با پزشک مرد.ولی نحوه ی برخورد و کار آقای دکتر انقدر عالی بود که من اصن هیچ دردی احساس نکردم.جوری که باورم نمیشد انقد راحت باشه.شنیده بودم کشیدن دندان عقل سخته اما دندان من کمتر از یک دقیقه کشیده شد.ترس من کاملا از بین رفت و الان میخوام اقدام کنم برای ایمپلنت.واقعا ممنونم از آقای دکتر هم بابت اخلاق عالیشون هم مهربونیشون وهم کار بی نظیرشون.واقعا پزشک متدینی هم هستند.در ضمن پرسنل خیلی خوبی هم داشتن.هم دستیار پزشک و هم منشی خیلی خوش اخلاق بودن خداروشکر.رزقتون پربرکت انشاالله
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف ا
فاطمه احمدي
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر کاوه امیدی نجف آبادی
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بودبرخورددکتر،ولی فقط معاینه شدم فعلًا
پسندیدنگزارش
ارسال
م ح
مهدی حدید
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممهمترین فاکتور یک دکتر به نظر من اخلاق هست که آقای دکتر امیدی بسیار خوش اخلاق و صبور هستند. با دقت به صحبت های بیمار گوش میدهند. کارهای دندان رو بسیار با دقت و با حوصله انجام میدهند. من چند تا پر کردگی و یک روکش دندان پیش آقای دکتر انجام دادم که بسیار از کارشون و کیفیت متریالی که استفاده میکنند راضی هستم. از نظر هزینه های دندان پزشکی که با تمام بیماران راه میان و هزینه ها هم معقول بود. و قطعا به تمام دوستان پیشنهاد میکنم یکبار پیش جناب دکتر چکاپ دندان انجام بدهند. و همچنین منشی آقای دکتر هم بسیار خوش اخلاق و پیگیر بیمار هستند و واقعا قابل تقدیر هست.
4پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
درود بر شما خدا قوت من خوشبختانه داشتم تو گوشی دنبال دکتر خوب می گشتم که خداوند این دکتر عزیز را گذاشتند سر راه من و از خداوند سماس گذارم. دندون‌من از بیخ کنده شده بود که با توجه به اینکه عکس opg داشتم و بردم یه کلینیک معروف اصفهان گفتند باید بکشی و ایمپلنت کنی. من عکس را بردم‌پیش دکتر کاوه امیدی گفتند ریشه سالم هست و میشه پست کرد و روکش.که زحمت اونا برام کشیدن. و خدا خیرشون بده . دکتر بسیار با ادب و دلسوزی هستند و منشی ایشون که نگم از مهربونی و ادب و نزاکتشون. و اینکه سر وقت نوبت میدند.
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکترعاِلی هستند من پیششون رفتم راضی هستم محمد بیاتی
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر مطب  کاوه امیدی
دکتر مطب کاوه امیدی
لطف دارید شنا
س ش
سوسن شهبازی
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر کاوه امیدی نجف آبادی
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه رفتار دکتر و منشی خوب بود. البته روند درمانی هنوز ادامه داره امیدوارم همه چیز عالی پیش بره
2پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمیرا
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر کاوه امیدی نجف آبادی
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مطب کاوه امیدی، دکترای دندانپزشکی در شهر اصفهان است. مطب دکتر مطب کاوه امیدی در اصفهان، شیخ مفید، بین اطلس و سعدی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09012492130 تماس بگیرید.

تاکنون 8.9K نفر از پروفایل دکتر مطب کاوه امیدی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 88٪ مراجعین (42 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 31 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مطب کاوه امیدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مطب کاوه امیدی امروز 12:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مطب کاوه امیدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مطب کاوه امیدی: اصفهان، اصفهان، شیخ مفید، بین اطلس و سعدی
  • تلفن مطب دکتر مطب کاوه امیدی: 09012492130
  • تخصص دکتر مطب کاوه امیدی: دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل