ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
دکتر کتایون برجیس

کتایون برجیس

1 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 770801
فلوشیپ ناباروری
78%
رضایت (4 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - بزرگراه همت-بعد از ستاری-خروجی کبیری طامه-خیابان بهار -بیمارستان فوق تخصصی امید-طبقه منفی 2 -بخش IVF
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کتایون برجیس را داشته است.

نظرات در مورد کتایون برجیس

78%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.3
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ح ر
حیدر رضای صفا
1402/06/20
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من در حال درمانی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/03
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ناباروری زنان
فرشته ای دوست داشتنی، خانم دکتر عزیز صبور ومهربون برای بیماران خود ارزش قائل هستند و وقت کافی برای توضیحات بیماری میزارند دارودرمانی به روز دارند و شرح حال دقیق میگیرند... تنشون سلااامت باشه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/02
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ناباروری زنان
فرشته ای دوست داشتنی پزشکی صبور و مهربان و حاذق. شرح حال بیمار را کامل گوش میکنند داروی الکی تجویز نمیکنند.. اطلاعات شون به روز هست و برای بیمار ارزش قائل هستند. بذاشون بهترینها را آرزو میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سکینه
ویزیت شده
1402/05/03 | کلینیک باروری بهاران
پزشک را توصیه می‌کنمبا آرامش به گفته هاتون گوش میدن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر کتایون برجیس، فلوشیپ ناباروری در شهر تهران است. مطب دکتر کتایون برجیس در بزرگراه همت-بعد از ستاری-خروجی کبیری طامه-خیابان بهار -بیمارستان فوق تخصصی امید-طبقه منفی 2 -بخش IVF واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44403714 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل دکتر کتایون برجیس، فلوشیپ ناباروری بازدید کرده‌اند؛ همچنین 78٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کتایون برجیس در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر کتایون برجیس امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ ناباروری ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کتایون برجیس، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کتایون برجیس: تهران، بزرگراه همت-بعد از ستاری-خروجی کبیری طامه-خیابان بهار -بیمارستان فوق تخصصی امید-طبقه منفی 2 -بخش IVF
  • تلفن مطب دکتر کتایون برجیس: 021-44403714
  • تخصص دکتر کتایون برجیس: فلوشیپ ناباروری
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل