ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
873
دکتر کرمی ورنامخواستی

کرمی ورنامخواستی

شماره نظام پزشکی: ب-1015
کارشناسی بینایی‌سنجی (اپتومتری)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - بلوار ناصرحجازی بین ورزی و پروانه جنوبی مجتمع کارون طبقه سوم واحد۱۹
درباره من

سلام مرکزمابابیش از بیست سال سابقه فعال درزمینه های بینایی سنجی تنبلی درمانی تجویز انواع عینک و لنز معاینات تخصصی کودکان معاینات بزرگسالان بررسی فشار چشم شبکیه دیابتی آب مروارید و بیماری‌های زمینه ای چشم در دونوبت کاری درخدمت شماست

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کرمی ورنامخواستی را داشته است.

نظرات در مورد کرمی ورنامخواستی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر کرمی ورنامخواستی، کارشناس بینایی سنجی در شهر تهران است. مطب دکتر کرمی ورنامخواستی در بلوار ناصرحجازی بین ورزی و پروانه جنوبی مجتمع کارون طبقه سوم واحد۱۹ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44142682 تماس بگیرید.

تاکنون 873 نفر از پروفایل دکتر کرمی ورنامخواستی، کارشناس بینایی سنجی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کرمی ورنامخواستی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر کرمی ورنامخواستی 11 فروردین 10:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس بینایی سنجی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کرمی ورنامخواستی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کرمی ورنامخواستی: تهران، بلوار ناصرحجازی بین ورزی و پروانه جنوبی مجتمع کارون طبقه سوم واحد۱۹
  • تلفن مطب دکتر کرمی ورنامخواستی: 021-44142682
  • تخصص دکتر کرمی ورنامخواستی: کارشناسی بینایی‌سنجی (اپتومتری)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل