ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
943
دکتر کمال محمدپور

کمال محمدپور

شماره نظام پزشکی: ب-1821
کارشناسی بینایی سنجی (اپتومتری)
پزشکان آنلاین چشم پزشکی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

مهاباد - استان آذربایجان غربی- شهرستان مهاباد- شهر مهاباد
درباره من

⮜ بیوگرافی

فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران. عضوانجمن علمی اپتومتری ایران و امریکا. عضو هیئت مدیره انجمن علمی اپتومتری اذربایجان غربی 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کمال محمدپور را داشته است.

نظرات در مورد کمال محمدپور

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر کمال محمدپور، کارشناس بینایی سنجی در شهر مهاباد است. مطب دکتر کمال محمدپور در استان آذربایجان غربی- شهرستان مهاباد- شهر مهاباد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 044-42237541 تماس بگیرید.

تاکنون 943 نفر از پروفایل دکتر کمال محمدپور، کارشناس بینایی سنجی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کمال محمدپور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس بینایی سنجی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کمال محمدپور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کمال محمدپور: مهاباد، استان آذربایجان غربی- شهرستان مهاباد- شهر مهاباد
  • تلفن مطب دکتر کمال محمدپور: 044-42237541
  • تخصص دکتر کمال محمدپور: کارشناسی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل