ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر کیمیا گرجی

کیمیا گرجی

شماره نظام پزشکی: 183130
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، شریعتی
درباره من

مطب دندانپزشکی دیجیتال دکتر کیمیا گرجی با سال ها سابقه درخشان در زمینه دندانپزشکی دیجیتال با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا آماده ارائه خدمات زیبایی، درمانی و ایمپلنت به مراجعین عزیز میباشد .

 

لبخند آیندتو امروز ملاقات کن... این شعار مجموعه ماست

 

خدمات مرکز ما شامل موارد زیر می باشد:

 

طراحی لبخند دیجیتال و ارائه ی آن قبل از درمان

کامپوزیت ونیر

لمینیت بدون تراش (دیجیتال)

بلیچینگ آفیس و خانگی

ایمپلنت دیجیتال با روکش فوری یک روزه

- خدمات تخصصی دندانپزشکی کودکان

- ترمیم دندان ها 

- روکش های سرامیکی 

- جرم گیری

- لیفت لثه

- درمان ریشه(عصب کشی)

 

به دندانپزشکی دیجیتال اعتماد کنید تا درمان دندان هایتان در نهایت دقت و کیفیت انجام شود

 

 

ایمپلنت دیجیتال چیست؟

ایمپلنت دیجیتال در مرکز ما با بهترین برندها و به روزترین تجهیزات توسط متخصص جراحی فک و صورت و استاد دانشگاه انجام می گردد و بالاترین دقت و کیفیت درمان ایمپلنت را فراهم می کند همچنین درد و خونریزی با روش دیجیتال به علت استفاده از راهنمای جراحی از پیش طراحی شده(گاید جراحی) در حداقل خود خواهد بود . ایمپلنت دیجیتال این مزیت را فراهم میکند که روکش موقت فوری( یک روزه) برای جایگزینی  دندان  از دست رفته شما ساخته شود تا در طول پروسه چند ماهه درمان، جای خالی دندان خود را به خصوص از بابت مسایل زیبایی احساس نکنید

لمینیت دیجیتال چیست؟

تراش دندان ها هنگام انجام درمان لمینیت همیشه مهم ترین نگرانی مراجعین عزیز بوده است در مرکز ما به دلیل استفاده از تجهیزات دیجیتال دندان های شما توسط نرم افزار آنالیز خواهد شد و علاوه بر فراهم کردن امکان دیدن نتیجه درمان قبل از شروع آن توسط نرم افزار های تخصصی دندانپزشکی ، نواحی که نیاز به تراش خواهد داشت توسط نرم افزار و آنالیز ها  مشخص شده و فقط روی همان نواحی آماده سازی محدودی انجام میگردد. بنابراین دیگر تراش روی کل دندان صورت نمیگیرد.

 طراحی لبخند دیجیتال چیست؟

اگر نگران ظاهر لبخند خود بعد از درمان کامپوزیت ونیر یا لمینیت  و تطابق آن با چهره و سایر اجزا صورتتان هستید، درمان دیجیتال با فراهم آوردن امکان طراحی لبخند قبل از درمان این نگرانی را برطرف کرده است به این صورت که ابتدا فتوگرافی از شما تهیه شده و سپس لبخند شما در نرم افزارهای تخصصی دندانپزشکی آنالیز و به بهترین شکل خود طراحی می شود و شما می توانید لبخند نهایی خود را قبل از درمان ببینید و آن را به سلیقه خود اصلاح کنید تا از نتیجه درمان مطمئن شوید.

دندانپزشکی تخصصی کودکان

خاطره ی درمان  دندانپزشکی در ذهن کودک زیبای شما تاثیر بسیار زیادی در سلامت دهان و دندان های وی دارد. بنابراین صمیمیت و آرامش دندانپزشک و محیط دندانپزشکی در این مورد بسیار حائز اهمیت است . اقدامات درمانی و پیشگیری از پوسیدگی دندان های کودکان شما در مطب ما علاوه بر برخورداری از بالاترین کیفیت  در نهایت صمیمیت و آرامش و بدون استرس انجام خواهد گرفت و با دارا بودن اتاق بازی و مانیتور برای پخش کارتون مورد علاقه کودک دلبندتان حین درمان محیط دوست داشتنی را برای عزیزان شما فراهم خواهد کرد. در مرکز ما از کودکان 6 ماهه تا نوجوانان عزیز پذیرش و درمان خواهند شد. همچنین در صورت نیاز و صلاحدید دندانپزشک و والدین عزیز امکان درمان کودکان تحت بیهوشی نیز وجود دارد 

 

درمان های دندانپزشکی روتین  نظیر ترمیم دندان، عصب کشی،  روکش های سرامیکی ، بلیچینگ ، جرمگیری و...  نیز با بهترین تجهیزات و متریال در مجموعه ما انجام میگیرد 

 

ساعت های فعالیت مطب همه روزه ساعت 11 صبح تا 7 عصر خواهد بود.

جهت ویزیت رایگان می توانید از طریق شماره های زیر اقدام نمایید:

09128609979- 22631628

 

آدرس مطب: تهران- الهیه خیابان شریعتی نرسیده به پل رومی جنب نمایندگی دلونگی پلاک 1782 واحد 6

 

مراجعین عزیزی که از طریق این صفحه اقدام به اخذ نوبت نمایند از 10 تا 20 درصد تخفیف در کلیه خدمات برخوردار خواهند بود. 

همچنین امکان پرداخت هزینه ها به صورت اقساط چند ماهه وجود دارد

پیشاپیش مقدم شما بزرگواران را گرامی میداریم

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کیمیا گرجی را داشته است.

نظرات در مورد کیمیا گرجی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر کیمیا گرجی، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر کیمیا گرجی در تهران، شریعتی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22631628 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر کیمیا گرجی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کیمیا گرجی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر کیمیا گرجی فردا 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کیمیا گرجی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کیمیا گرجی: تهران، تهران، شریعتی
  • تلفن مطب دکتر کیمیا گرجی: 021-22631628
  • تخصص دکتر کیمیا گرجی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل