ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
دکتر کیهان سیف پور

کیهان سیف پور

39 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 22564
دکترای حرفه‌ای پزشکی
95%
رضایت (78 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کرج - مطب: خ چالوس- نرسیده به سه راه عظیمیه-ساختمان سرحدی طبقه همکف | مطب: خ چالوس- نرسیده به سه راه عظیمیه-ساختمان سرحدی طبقه همکف
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کیهان سیف پور را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد کیهان سیف پور

95%
رضایت (78 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم1هفته برخورد بسیار خوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک ا
کبری ایوبی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: بیماری‌های گوارشی، آلرژی (حساسیت)
پزشکی *باتجربه* و *حرفه ای* با روانشناسی بالا از بیماران. *متعهد، صبور، دلسوز* مردم دار و خیر. پزشکی عمومی که با *تشخیص هایی دقیق و حرفه ای*، اغلب بیمار را از مراجعه غیرضروری به پزشکان تخصصی بی نیاز می کند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/20
پزشک را توصیه می‌کنمبرای شکم درد
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/08
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی خوبه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/03
پزشک را توصیه می‌کنمعالی گلوم چرک کرده بود میریم بودم ضرف کمتر از یک هفته خوب شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/26
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام هر موقع مریض شدیم رفتیم مطب اقای دکتر سیف پور دستشون بهمون خورده به جز داروهایی که تجویز میکنن حالمون بهتر میشه زود. از بچه گی میریم پیششون
پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کبری
1401/06/14
پزشک را توصیه می‌کنم* مهارت در تشخیص بیماری و عدم بزرگنمایی بیماری ( که متأسفانه روال رایج بسیاری از پزشکان جهت متقاعد کردن بیمار برای مراجعه به آزمایشگاه و استفاده از دستگاه های مختلف پزشکی شده است) * تجویز آزمایش و تصویربرداری و سایر آزمایشات، تنها و تنها در موارد ضروری. * روانشناسی برخورد با بیمار و مردم شناس. * متعهد و دلسوز
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
با سلام من از دکتر سیف پور خیلی رازی هستم خدا خیرش بده هر موقع مریض شدیم رفتیم پیشش بهتر شدیم انشاالله هیچ موقع مریض نشوید هر موقع مریض شدید دکتر سیف پور را به شما پیشنهاد میکنم.
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/10/07
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین دکتری که دیدم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر کیهان سیف پور، دکترای پزشکی در شهر کرج است. مطب دکتر کیهان سیف پور در مطب: خ چالوس- نرسیده به سه راه عظیمیه-ساختمان سرحدی طبقه همکف | مطب: خ چالوس- نرسیده به سه راه عظیمیه-ساختمان سرحدی طبقه همکف واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 026-32246782 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل دکتر کیهان سیف پور، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (78 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 13 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کیهان سیف پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کیهان سیف پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کیهان سیف پور: کرج، مطب: خ چالوس- نرسیده به سه راه عظیمیه-ساختمان سرحدی طبقه همکف | مطب: خ چالوس- نرسیده به سه راه عظیمیه-ساختمان سرحدی طبقه همکف
  • تلفن مطب دکتر کیهان سیف پور: 026-32246782
  • تخصص دکتر کیهان سیف پور: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل