ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
55K
دکتر کیوان دارندگان

کیوان دارندگان

14 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 131798
فوق تخصص جراح پلاستیک (رینوپلاستی، لیفت صورت و گردن،بلفاروپلاستی، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی)
96%
رضایت (176 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان وحدت اسلامی ; میدان وحدت اسلامی بن بست رازی
مراجعین محترم بیمارستان رازی به اطلاع میرساند: علاوه برخدمات تخصصی پوست ومو (شامل تشخیص ودرمان بیماریهای پوستی وخدمات تخضصصی زیبایی ) و جراحی پلاستیک،درمانگاههای ذیل در بیمارستان دایر می باشد. داخلی، قلب وعروق، گوارش ،غددومتابولیسم، مغزواعصاب، روانپزشکی، طب اورژانس، رادیولوژی، تغذیه، گوش وحلق وبینی، جراحی عمومی، ارتوپدی و همچنین آندوسکوپی و کلونوسکوپی،نوارعصب وعضله،سونوگرافی وسی تی اسکن .بیماران محترم در زمان حضور در بیمارستان ارائه کارت ملی برای بیماران ایرانی و داشتن پاسپورت یا مدرک معتبر برای بیماران اتباع الزامیست. در این مرکز نوبت دهی تنها از طریق  سایت نوبت دهی میباشد (غیر حضوری) بنابراین ابتدا نوبت خود را رزرو و سپس به بیمارستان مراجعه نمایید. درصورت عدم حضور طبق نوبت رزرو شده، بیمار تا یکماه پذیرش نخواهدشد. رعایت شئونات اسلامی الزامیست. پزشکان مارا در کلینیک مجازی دکتر مایکو بیابید؛ جهت ویزیت آنلاین و کلینیک مجازی دکتر مایکو به وبسایت زیر مراجعه کنید. Http://onlineclinic.tums.ac.ir
تهران - تهران، وحدت اسلامی، رازی
درباره من

دکتر کیوان دارندگان رتبه اول ورودی و دانش آموخته دبیرستان کمال تهران و از برگزیدگان المپیاد زیست شناسی است که با رتبه ۶۵ کنکور سراسری وارد رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و عضو انجمن ملی نخبگان ایران بوده و سپس وارد رشته تخصصی جراحی عمومی و موفق به کسب بورد تخصصی جراحی عمومی شد، و طرح مقطع تخصص را در استان خوزستان سپری کرد، سپس با رتبه ۵ وارد رشته فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی ایران شد و موفق به کسب بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک گشت و هم اکنون در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول طبابت و خدمت رسانی به زیباجویان و بیماران ترمیمی است،از وی مقالات و تالیفاتی به چاپ رسیده و به عنوان سخنران در کنگره ها شرکت داشته و سابقه جراحی و خدمت در مناطق جنوب کشور و مناطق محروم را دارد و عضو گروه جراحان شکاف لب و کام خیریه ( مرهم )

می باشد. وی عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ISPAS است و در کمیته های مختلف انجمن نیز فعالیت دارد. جراحی های مختلف و متعدد ایشان در مقاطع سپری شده، شامل جراحی های زیبایی ، میکروسکوپی ، جراحی های فک و صورت ، جراحی های دست ، پیوند دست و انگشت ، جراحی های ترمیمی ، جراحی بیماران ترومایی وسیع ، تصادفی ، تومورهای پوستی و جراحی های عمومی بوده که با نجات جان بیماران ، و رضایت کامل ایشان همراه بوده است و هم اکنون عمده فعالیت ایشان در مورد جراحی های زیبایی شامل

 

 رینوپلاستی، جراحی لیفت صورت ،گردن و پیشانی، لیفت ابرو و شقیقه، بلفاروپلاستی، تزریق چربی صورت، ماموپلاستی و لیفت و پروتز سینه، ژنیکوماستی، لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی، پیکرتراشی، براکیوپلاستی، لیفت ران و تمامی جراحی های زیبایی،تزریق ژل ، بوتاکس و … می باشد.

 

رویکرد ایشان در تمامی جراحی ها،جراحی علمی با دقت و ظرافت بالا و جراحی میکروسکوپی است.

 

نمونه جراحی های ایشان را می توانید در پیج اینستاگرام

drdarandegan مشاهده کنید.

 

                                                                                                                              drdarandegan 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کیوان دارندگان را داشته است.

نظرات در مورد کیوان دارندگان

96%
رضایت (176 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ز آ
زینب آقائی هشجین
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: پروتز سینه
دکتر دارندگان که واقعاااا بینهااایت دکتر متشخص،شریف،مهربون،مجرب،حاذق،چشم پاک و با تعهد کاریه بسیااار بالایی هستن،بنده توسط ایشان چندین بار ویزیت شدم و برخلافه دکترایه دیگه که اصلااا برایه بیمار وقتو حوصله نمیزارن ،ولی دکتر دارندگان هم تایم و هم وقت میزارن و با حوصلهو انرژی تمامه توضیحاتو در رابطه با بیماری یا جراحی زیبای در اختیارم کامل قرار دادن. و راهنماییه کامل کردن.در نهایت عمل زیبایی پروتز سینه انجام دادم که چقدررر از جراحیشون راضیم اینقدرررر که دلسوزانهو خالصانه از جون مایه میزارن و اینکه چه قبل از عمل و چه بعداز عمل هم پیگیر هستن و بیمار رو رها نمیکنن و واقعااا صفر تا صد از ابتدا تا زمانی که حتی پروسهیه نقاهت بعداز جراحیو سپری کردم همیشههه دکتر کنارم دلسوزانه پیگیر بود با حوصلهو پر انرژی همراهیم کردو و تنهام نزاشت.واقعاااا نمیدونم چجوری ازین دکتر تشکر کنم و کلمات و زبونم از بیان ذات و شخصیت و مرامو منشو تبحر کاریه دکتر قاصر هستش.بیشک دکتر نمونه و کار درست از هررررر لحاظ دکتر کیوان دارندگان هستش ،چون هیچکی در هیییچ زمینه ای بپای ایشون نمیرسه.تا توسطه ایشون ویزیت نشین متوجهیه عرایضه بنده نمیشین. دکتری دست طلا هستن .ایشالاه دست به خاک بزنن واسشون طلا بشه .خدارو شاکرم که ایشون رو تونستم پیدا کنم.برای دکتر دارندگان عزیز و خانوادهیه محترمشون ارزوی سعادت و سلامتیو خوشبختیو موفقیتهایه روز افزون دارم.دکتر جان خدا شمارو برایه همهیه ما بیمارا و زیباجویان حفظ کنه.الهی آمین.
3پسندیدنگزارش
ارسال
س س
سمیه سیجانی
سلام وقت بخیر بیمارستان رازی جراحی کردین جسارتا هزینش رو لطف میکنید
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی ماموپلاستی
کیفیت جراحی بسیار عالی بود به دلیل حضور در بیمارستان دولتی رازی و با توجه به عدم اعتماد دکتر به Assistance و انجام تمامی مراحل جراحی و بخیه توسط خود دکتر، مدت زمان جراحی طولانی بود نحوه تعامل و برخود پزشک بسیار عالی بود داروهای مصرفی براساس نظر پزشک کفایت لازم در ترمیم را داشت
2پسندیدنگزارش
ارسال
ش ن
شیما نقبلو
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ح
فرزانه حاجی محمد
چطور میشه وقت دکتر بگیریم؟
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: افتادگی پلک
مهارت ایشان در جراحی بلفاروپلاستی واقعا زیاده کارشون هم تمیزوبادقت انجام دادند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکیفت درمان عالی دکتر بسیار خوش برخورد و کار درست
پسندیدنگزارش
ارسال
م ک
محمد کاظمی نعمتی
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر دارندگان ، بسیار دکتر مهربان، با حوصله و حاذقی هستند. با وجدان ترین و مسئولیت پذیر ترین دکتری هستن که تا به حال دیدم. برای تک تک بیمارانشون ، وقت میذارن و به مشکلاتشون اهمیت میدن. به لحاظ مهارت و توانایی در جراحی هم عالی هستند. ان شاءالله همیشه سلامت و موفق باشند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف ح
فرزانه حاجی محمد
ممکنه بفرمایید هزینه ها چقدر بود ؟
ک
کتایون ردکا ردکا
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر دارندگان بسیار خوش برخورد وبرای مراجعه کنندگان وقت میگذارند در کارشون مهارت ووسواس دارند وپیگیر کار بیماراشون هستند برای مصرف دارو خوب توضیح میدهند من عمل بلفاروپلاستی انجام دادم راضی هستم عالی هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
س ا
سوسن احمدی
دکتر راتوصیه میکنم
م ح
میر حجت موسوی
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سرطان پوست
واقعا دکتر کار بلد و ماهر و با سطح علمی بالایی هستند و در کارشون فوق العاده دقت دارند من خیلی راضیم برای بیمار خودشون ارزش خاصی قائلن و وقت میزارن براشون . فوق العاده خوش اخلاق و خوش برخورد یعنی با یکبار صحبت کردن باهاشون واقعا معنی خوش برخوردی رو میتونین درک کنید. دکتر جان متشکرم واقعا لایق بهترین ها هستید. اجرکم عندالله
پسندیدنگزارش
ارسال
ش ن
شیما نقبلو
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
پزشک را توصیه می‌کنمعمل توده پشتم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کتایون ردکا ردکا
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد خوب بابیمار دقت ومهارت در کارشون ویی گیری درمان ودقت نظر در مصرف دارو که خوب توضیح میدهند ووقت میگذارند با آرزوی تندرستی دکتر دارندگان عزیز
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر کیوان دارندگان، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی در شهر تهران است. مطب دکتر کیوان دارندگان در تهران، وحدت اسلامی، رازی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 55K نفر از پروفایل دکتر کیوان دارندگان، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (176 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 131 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کیوان دارندگان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کیوان دارندگان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کیوان دارندگان: تهران، تهران، وحدت اسلامی، رازی
  • تلفن مطب دکتر کیوان دارندگان: ثبت نشده
  • تخصص دکتر کیوان دارندگان: فوق تخصص جراح پلاستیک (رینوپلاستی، لیفت صورت و گردن،بلفاروپلاستی، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل