ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
895
دکتر کیوان عسگری پور

کیوان عسگری پور

شماره نظام پزشکی: 92394
متخصص جراحی عمومی
دکترای حرفه ای پزشکی
100%
رضایت (4 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

استان تهران- شهرستان تهران- شهر تهران
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کیوان عسگری پور را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد کیوان عسگری پور

100%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف
فاطمه
1402/04/17
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خسته نباشید ب آقای دکتر عزیز مادر من دوتا عمل همزمان داشتن ک آقای دکتر انجام دادن عمل کیسه صفرا و فتخ روده که عالی عالی بود واقعا دکتری بسیار ماهر خوش برخورد وتوانا هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
امیر
1402/04/03
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار با تجربه ، صبور و همیشه در دسترس از عمل کیسه صفرایی که انجام دادم رضایت کامل دارم و دکتر با صبر و حوصله هم در قبل انجام عمل و هم در دوره نقاهت با بیمار ها همکاری می کنند و جوابگوی همه سوالات بیماران هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کشکولعلی
1401/12/07
پزشک را توصیه می‌کنمجناب اقای دکترکیوان عسگری پورنمونه ی کامل یک انسان شریف ویااخلاق هستند،بعدمدتها ی دکتردیدم ک حس کردم واقعابراادمهاارزش واحترام قاعل،ایشون بسیارکاربلدوخوش برخوردهستند،اینقدباارامش واحترام بامریضهاصحبت میکنن ک حس میکنی همونجادرمان شدی،مادرمنوچندروزپیش عمل پاپیلاری تیروییدکردن،بااینکه چقدقبل عمل مادرم وکل خانواده بخاطراین عمل واینکه نکنه ب تارهای صوتیشون اسیب واردبشه استرس واضطراب داشتیم ولی شکرخداوبخاطرمهارت دکتربزرگوارعمل مادرم باموفقیت انجام گرفت،دستان مقدس جناب دمتربوسه میزنم ب شخصه.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر کیوان عسگری پور، متخصص جراحی عمومی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر کیوان عسگری پور در استان تهران- شهرستان تهران- شهر تهران واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 895 نفر از پروفایل دکتر کیوان عسگری پور، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کیوان عسگری پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کیوان عسگری پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کیوان عسگری پور: null، استان تهران- شهرستان تهران- شهر تهران
  • تلفن مطب دکتر کیوان عسگری پور: ثبت نشده
  • تخصص دکتر کیوان عسگری پور: متخصص جراحی عمومی/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل