ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
801
دکتر گلی زاده

گلی زاده

شماره نظام پزشکی: ک-د-2114
کارشناسی کاردرمانی
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تبریز - چایکنار جنوبی(علامه طباطبایی) بالاتر از کلانتر کوچه بالاتر از نان اطهر به سمت ابرسان پلاک 40 طبقه سوم(ساختمان فیزیوتراپی آبرسان)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی گلی زاده را داشته است.

نظرات در مورد گلی زاده

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر گلی زاده، کارشناس کاردرمانی در شهر تبریز است. مطب دکتر گلی زاده در چایکنار جنوبی(علامه طباطبایی) بالاتر از کلانتر کوچه بالاتر از نان اطهر به سمت ابرسان پلاک 40 طبقه سوم(ساختمان فیزیوتراپی آبرسان) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-33369907 تماس بگیرید.

تاکنون 801 نفر از پروفایل دکتر گلی زاده، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر گلی زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر گلی زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر گلی زاده: تبریز، چایکنار جنوبی(علامه طباطبایی) بالاتر از کلانتر کوچه بالاتر از نان اطهر به سمت ابرسان پلاک 40 طبقه سوم(ساختمان فیزیوتراپی آبرسان)
  • تلفن مطب دکتر گلی زاده: 041-33369907
  • تخصص دکتر گلی زاده: کارشناسی کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل