ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.4K
دکتر یاسر سلحشور

یاسر سلحشور

16 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 118646
متخصص بیماری‌های کودکان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
94%
رضایت (60 نظر)
پزشکان آنلاین اطفال، کودکان و نوزادان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تربت حیدریه - محل کار: تربت حیدریه-بیمارستان نهم دی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی یاسر سلحشور را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد یاسر سلحشور

94%
رضایت (60 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/06
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دل درد اطفال
خیلی دکتر فهمیده ای هستند من پسرم دلدرد داشت بردمش چند تا سوال کردو پرسید ک اب زیاد میخوره گفتم بله گفت برین تست قند ک پسرم دیابت داشت فعلا تحت درمانیم خدا خیرش بده ک متوجه شد دکتربسیار عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اکرم
بسیار حاذق، دلسوز، واز همه نظر عالی عالی عالی
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/24
پزشک را توصیه می‌کنمسلام آقای دکتر کارشون در طبابت عالی هست توصیه می کنم حتما برین پیششون من بچه ام چهار سال پیش 35 روز توی بیمارستان امام حسین مشهد به خاطر مشکل ریه بستری بود دکترها دیر تشخیص دادن وداروی مناسب تجویز نکردن بردمش پیش ایشون با داروهای که تجویز کردن ظرف یه هفته حال پسرم تغییر کرد و رو به بهبودی رفت الآنم شکر خدا خوبه خدا خیرشان بده تا عمر دارم ازشون ممنونم در حقشون دعا می کنم ایشون چند سال پیش تربت حیدریه بود ولی متاسفانه از اینجا رفتن و آدرس جدیدشون ندارم انشاالله خدا به خودشون و خانواده اشون سلامتی بده و روز به روز توی کارشون موفق تر باشند کاش همه دکترهای کشورمان مثل ایشون با تجربه و دلسوز بود و به بیمار به چشم یه وسیله ای برای افزودن تجربه و موش آزمایشگاهی نگاه نمی کردن
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر یاسر سلحشور، متخصص کودکان در شهر تربت حیدریه است. مطب دکتر یاسر سلحشور در محل کار: تربت حیدریه-بیمارستان نهم دی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 051-52226016 تماس بگیرید.

تاکنون 2.4K نفر از پروفایل دکتر یاسر سلحشور، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (60 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر یاسر سلحشور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر یاسر سلحشور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر یاسر سلحشور: تربت حیدریه، محل کار: تربت حیدریه-بیمارستان نهم دی
  • تلفن مطب دکتر یاسر سلحشور: 051-52226016
  • تخصص دکتر یاسر سلحشور: متخصص بیماری‌های کودکان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل