ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
778
دکتر محمد يوسف وند

محمد يوسف وند

شماره نظام پزشکی: گ-2030
کارشناسی گفتاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

ایلام - ایلام، خیابان تختی، خیابان پاسدارن غربی، بین جمالوندی و ابوقداره
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد يوسف وند را داشته است.

نظرات در مورد محمد يوسف وند

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمد يوسف وند، کارشناس گفتار درمانی در شهر ایلام است. مطب دکتر محمد يوسف وند در ایلام، خیابان تختی، خیابان پاسدارن غربی، بین جمالوندی و ابوقداره واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 084-33384336 تماس بگیرید.

تاکنون 778 نفر از پروفایل دکتر محمد يوسف وند، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد يوسف وند در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمد يوسف وند 14 فروردین 1:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد يوسف وند، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد يوسف وند: ایلام، ایلام، خیابان تختی، خیابان پاسدارن غربی، بین جمالوندی و ابوقداره
  • تلفن مطب دکتر محمد يوسف وند: 084-33384336
  • تخصص دکتر محمد يوسف وند: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل