ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.8K
دکتر دکتر  سودابه درویش نارنج بن

دکتر سودابه درویش نارنج بن

شماره نظام پزشکی: 85272
تخصص زنان و زایمان
متخصص زنان و زایمان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (24 نظر)
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - استان تهران، شهر تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان شهید اعرابی، جنب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان طالقانی09026451048فلوشیپ جراحی های اصلاحی کف لگن و درمان بی اختیاری های ادراری و مشکلات دفعی زنان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر سودابه درویش نارنج بن را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد دکتر سودابه درویش نارنج بن

100%
رضایت (24 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا با بیماران مانند افراد خانواده خود رفتار میزکنند بسیار با حوصله به شرح حال بیمار گوش می کنند و دقیق معاینه میکنند. تشخیص های سریع و عالی و در جراحی ماهر هستند. با تشخیص سریع مرا از مرگ نجات دادند. خداوند حفظشان کند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ز ح
زهرا حاجیلو
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا خیلی مهربان‌و دلسوز و دلنشین هستن.من عفونت باکتریایی دارم که به انتی بیوتیک‌مقاوم شده و دکتر درویش برای من 3 جلسه پلاسما تراپی رو تجویز کردن که باجلسه اول خیلی بهترم خداروشکر.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمفرشته است دکتر نیست که
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار مسوول و با توجه همه جانبه مریض میبینند خدا هر چه از خیر و برکت هست سر راهش قرار بدهد
پسندیدنگزارش
ارسال
ف م
فاطمه منصفی
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام، دستان شفابخش، استاد مهربان و گرامی، هم کار جراحی عالی و هم شخصیت و انسانیت والا، ممنون از وجود ایشون
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/12
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: ناباروری زنان، سلامت جنسی زنان
ماه ترین پزشک با اخلاق ترین پزشک کار درست ترین پزشک روی کره زمین خانم دکتر سودابه درویش هستن
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/28
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر فوق العاده هستند، بسیار با دانش و حرفه ای، مهربان و دلسوز می باشند، نمیشه در کلمات توصیفشون کرد انشاالله همیشه موفق و سلامت باشند
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/06
پزشک را توصیه می‌کنمسال 93 زایمان کردم (سزارین) برخورد و تشخیصشون عاااالی پراز انرژی مثبت
2پسندیدنگزارش
ارسال
۴
۴۱۷۲۹۱۱۵۵۲
امروز پیش خانم رفتم و از برخورد عالی ایشون با بیمار بسیار بسیار رضایت داشتم و بادقت و صبورانه با من حرف زدن و راهنمایی کردن خداوند ایشون را حفظ کنه
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/04
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: افتادگی رحم
کاش در این مملکت امثال دکتر درویش ها زیاد بودند. یک انسان به تمام معنا. مهربان، دلسوز، خوش قلب,متواضع. طوری با بیمار و همراهان رفتار می کنند که انگار اعضای خانواده خودشان هستند. درعین حال بسیار فرهیخته و آگاه. امیدوارم شاگردانی که زیر دست استاد درویش تربیت می شوند درصدی از صفات بارز انسانی ایشان هم بیاموزند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/03
پزشک را توصیه می‌کنمدیگه بهتر از ایشون تو حرفه خودشون وجود نداره عالی.
2پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر سودابه درویش نارنج بن، متخصص زنان و زایمان در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر سودابه درویش نارنج بن در استان تهران، شهر تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان شهید اعرابی، جنب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان طالقانی09026451048فلوشیپ جراحی های اصلاحی کف لگن و درمان بی اختیاری های ادراری و مشکلات دفعی زنان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22432560 تماس بگیرید.

تاکنون 2.8K نفر از پروفایل دکتر دکتر سودابه درویش نارنج بن، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (24 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 13 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر سودابه درویش نارنج بن در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر سودابه درویش نارنج بن، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر سودابه درویش نارنج بن: تهران، استان تهران، شهر تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان شهید اعرابی، جنب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان طالقانی09026451048فلوشیپ جراحی های اصلاحی کف لگن و درمان بی اختیاری های ادراری و مشکلات دفعی زنان
  • تلفن مطب دکتر دکتر سودابه درویش نارنج بن: 021-22432560
  • تخصص دکتر دکتر سودابه درویش نارنج بن: تخصص زنان و زایمان|متخصص زنان و زایمان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل