ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
987
دکتر فرزانه عسکری

فرزانه عسکری

9 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 149507
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
75%
رضایت (5 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

قم - مطب: عطاران - بین کوچه 2و4-پلاک 28-طبقه 2-واحد5
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرزانه عسکری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد فرزانه عسکری

75%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.8
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

د
دکتر
1401/06/19
پزشک را توصیه می‌کنمجراحی عقلامو برام انجام دادن کارشون عالی و بدون درد بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/02/03
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوش اخلاقین که فکر کنم تو دندونپزشکی این خیلی مهم باشه که زیر دست دکترت حس ارامش داشته باشی خیلی گشتم تا یه خانم دکتر پیدا کنم برای عقلام باورم نمیشد یه دکتر خانم باشه که انقدر خوب دندون عقل بکشه ،چند تا خانم دیگه هم بودن اونجا که واسه دندون عقلشون اومده بودن و جلسه چندمشون بود وکلی از دکتر تعریف کردن که خیالم راحت شد ، خدا خیرشون بده واسه ونیرکامپوزیت دندونامم پیششون رفتم خیلی ازشون راضیم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/02/03
پزشک را توصیه می‌کنممن جراحی عقل پیششون انجام دادم و فوق العاده میترسیدم با توصیه یکی از دوستام بهشون مراجعه کردم انقدر برخورد و کارشونو دوست داشتم که واسه بقیه عصب کشی و پرکردن دندونامم رفتم پیششون.یه دکتر خوب خیلی میتونه خیال ادمو از درمانش راحت کنه.بسیار صبورن برخورد خوبی دارن،محیط مطب تمیزه و وقت دهیشون منظمه،خیلی وقت میزارن و با دقت کاری که میخواد انجام بشه برات توضیح میدن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر فرزانه عسکری، دکترای دندانپزشکی در شهر قم است. مطب دکتر فرزانه عسکری در مطب: عطاران - بین کوچه 2و4-پلاک 28-طبقه 2-واحد5 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 987 نفر از پروفایل دکتر فرزانه عسکری، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 75٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرزانه عسکری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرزانه عسکری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرزانه عسکری: قم، مطب: عطاران - بین کوچه 2و4-پلاک 28-طبقه 2-واحد5
  • تلفن مطب دکتر فرزانه عسکری: ثبت نشده
  • تخصص دکتر فرزانه عسکری: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل