ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر فرزانه مطلبی

فرزانه مطلبی

31 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 40744
دکترای حرفه ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

رشت - خیابان نامجو نرسیده به فلکه گاز نبش کوچه فجر ساختمان پارس طبق دوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرزانه مطلبی را داشته است.

نظرات در مورد فرزانه مطلبی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر فرزانه مطلبی، دکترای پزشکی در شهر رشت است. مطب دکتر فرزانه مطلبی در خیابان نامجو نرسیده به فلکه گاز نبش کوچه فجر ساختمان پارس طبق دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09101058895 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر فرزانه مطلبی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرزانه مطلبی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرزانه مطلبی فردا 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرزانه مطلبی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرزانه مطلبی: رشت، خیابان نامجو نرسیده به فلکه گاز نبش کوچه فجر ساختمان پارس طبق دوم
  • تلفن مطب دکتر فرزانه مطلبی: 09101058895
  • تخصص دکتر فرزانه مطلبی: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل