ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
861
دکتر دکتر  فضل اله موفق

دکتر فضل اله موفق

شماره نظام پزشکی: ۸۵۳۵
فلوشیپ جراحی زیبایی
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - نیاوران -خ باهنر -نبش کوچه دلشاد پلاک 400 واحد 4
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر فضل اله موفق را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد دکتر فضل اله موفق

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر دکتر فضل اله موفق، فلوشیپ جراحی درون بین زنان در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر فضل اله موفق در نیاوران -خ باهنر -نبش کوچه دلشاد پلاک 400 واحد 4 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22298152 تماس بگیرید.

تاکنون 861 نفر از پروفایل دکتر دکتر فضل اله موفق، فلوشیپ جراحی درون بین زنان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر فضل اله موفق در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی درون بین زنان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر فضل اله موفق، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر فضل اله موفق: تهران، نیاوران -خ باهنر -نبش کوچه دلشاد پلاک 400 واحد 4
  • تلفن مطب دکتر دکتر فضل اله موفق: 021-22298152
  • تخصص دکتر دکتر فضل اله موفق: فلوشیپ جراحی زیبایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل