ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
دکتر سید حمید قاضی میرسعید

سید حمید قاضی میرسعید

شماره نظام پزشکی: ب-36847
ارتوپد (جراح استخوان و مفاصل)
97%
رضایت (3 نظر)
پزشکان آنلاین استخوان و مفاصل منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان ولیعصر-بالاترازتقاطع میرداماد-بیمارستان ولیعصر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سید حمید قاضی میرسعید را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سید حمید قاضی میرسعید

97%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س م
سیده مهری
1402/06/25
پزشک را توصیه می‌کنمتشخیص ایشون بسیار عالی وخوب بود وازشون ممنونم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/25
پزشک را توصیه می‌کنمپس از تصادف و آسیب جدی به زانو بلافاصله به ایشان مراجعه کردم. قبل از ایشان که آن زمان رئیس بیمارستان بودند چند همکار ایشان معاینه کردند و طرح درمانی دادند که پس از جراحی موضع عمل باز می ماند و پیگیری سه ماهه لازم داشت و ایشان پس از معاینه ای بسیار دردناک تشخیص متفاوتی داشتند و جراحی را به سرعت انجام دادند و الان بعد گذشت 10 سال وضعیت زانوی جراحی شده من بهتر از زانوی سالمم هست. ایشان پزشک بسیار حاذق و جسوری است و معمولاً تا حد ممکن درمان غیر جراحی را پیشنهاد می کنند. فقط کمی بیش از حد جدی هستند. همکاران ایشان می گویند دکتر قاضی در جراحی بسیار دقیق و هوشمندانه عمل می کند. ظاهراً کیس‌های زیاد و متنوع جراحی مجروحان جنگی و ورزشکاران موجد این تجربه کم نظیر ایشان بوده است.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سید حمید قاضی میرسعید، متخصص ارتوپدی در شهر تهران است. مطب دکتر سید حمید قاضی میرسعید در خیابان ولیعصر-بالاترازتقاطع میرداماد-بیمارستان ولیعصر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-81235602 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل دکتر سید حمید قاضی میرسعید، متخصص ارتوپدی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سید حمید قاضی میرسعید در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص ارتوپدی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سید حمید قاضی میرسعید، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سید حمید قاضی میرسعید: تهران، خیابان ولیعصر-بالاترازتقاطع میرداماد-بیمارستان ولیعصر
  • تلفن مطب دکتر سید حمید قاضی میرسعید: 021-81235602
  • تخصص دکتر سید حمید قاضی میرسعید: ارتوپد (جراح استخوان و مفاصل)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل