ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
885
دکتر مجید رضا سلطانی

مجید رضا سلطانی

شماره نظام پزشکی: ب-55940
تخصص عمومی
پزشکان آنلاین سایر منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - ستارخان - نبش خیابان نیایش - پلاک 285
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مجید رضا سلطانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مجید رضا سلطانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مجید رضا سلطانی، نامشخص نامشخص در شهر تهران است. مطب دکتر مجید رضا سلطانی در ستارخان - نبش خیابان نیایش - پلاک 285 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-66556565 تماس بگیرید.

تاکنون 885 نفر از پروفایل دکتر مجید رضا سلطانی، نامشخص نامشخص بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مجید رضا سلطانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان نامشخص نامشخص ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مجید رضا سلطانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مجید رضا سلطانی: تهران، ستارخان - نبش خیابان نیایش - پلاک 285
  • تلفن مطب دکتر مجید رضا سلطانی: 021-66556565
  • تخصص دکتر مجید رضا سلطانی: تخصص عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل