ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.3K
دکتر دکتر  مجید عشق پور

دکتر مجید عشق پور

شماره نظام پزشکی: 89721
تخصص جراحی دهان، فک و صورت
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
متخصص جراحی دهان ، فک و صورت
85%
رضایت (28 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

مشهد - بلوار کلانتری، نوفل لوشاتو، بین کلانتری 5و7، پلاک 97بیمارانی که نوبت اینترنتی گرفته اند لطفا حتما برای حضور در مطب عکس رادیولوژی دهان خود را به همراه بیاورید !!!!!!!!!!!!!!
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر مجید عشق پور را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد دکتر مجید عشق پور

85%
رضایت (28 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.1
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک هفته پیش
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک با اخلاق و حرفه ای وپیگیر و پرتلاش هستند وتیم حرفه ای دارن ومطلشون بسیار تمیز و بهداشت عالی مدت دوسال تحت جراحی بودم و از کارشون بسیار راضی هستم خداوند توان مضاعف بهشون عنایت فرماید
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش اخلاق هستند و کارشون هم خیلی تمیز بود با بهترین امکانات و در کمترین زمان ممکن من واقعا راضی بودم خدا حفطشون کنه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمانشالله خدا نگهدارشون باشه من جراحی دندان عقل نهفته داشتم کارشون بسیار عالی بود دکتر بسیار خوش اخلاق و مهربونی هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام جراحی دندان عقل داشتم. پیش سه دکتر رفتم اما جراحی دندان من رو انجام ندادند چون یک سوم ریشه ی دندانم داخل عصب رفته بود. ایشون دو دندان عقل من رو جراحی کردند. جراحی که بقیه دکتر ها میگفتن یک ساعت زمان میبره. ایشون در کمتر از نیم ساعت انجام دادند. هم برخورد و هم جراحی شون بسیار عالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکارشون عالی،مهربون همه چیز تموم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی درمان ریشه دندان
درد زیادی دارم بعد از یک هفته گذشت از جراحی، نمی‌دانم چکار کنم زیرا که با قرص های مسکن که دادن تمام شد و درد من هنوز ادامه دارد و تلفن را جوابگو نیستن،
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام وقت بخیر برای بردن عکس رادیولوژی به دکتر باید نوبت گرفت؟
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکشیدن دندان و 4تا ایمپلنت بسیار عالی بهداشت مطب بسیار عالی برخورد پرسنل عالی و هر زمان دیگر هم نیاز باشد بازهم به ایشان مراجعه خواهم کرد.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام وقت بخیر عکس رادیولوژی باید نوبت گرفت که به دکتر نشون بدیم
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/03
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/01
پزشک را توصیه می‌کنماوکی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/11
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار با تجربه ای هستن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر مجید عشق پور، متخصص جراحی دهان و فک و صورت در شهر مشهد است. مطب دکتر دکتر مجید عشق پور در بلوار کلانتری، نوفل لوشاتو، بین کلانتری 5و7، پلاک 97بیمارانی که نوبت اینترنتی گرفته اند لطفا حتما برای حضور در مطب عکس رادیولوژی دهان خود را به همراه بیاورید !!!!!!!!!!!!!! واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 051-38708604 تماس بگیرید.

تاکنون 5.3K نفر از پروفایل دکتر دکتر مجید عشق پور، متخصص جراحی دهان و فک و صورت بازدید کرده‌اند؛ همچنین 85٪ مراجعین (28 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 12 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر مجید عشق پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی دهان و فک و صورت ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر مجید عشق پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر مجید عشق پور: مشهد، بلوار کلانتری، نوفل لوشاتو، بین کلانتری 5و7، پلاک 97بیمارانی که نوبت اینترنتی گرفته اند لطفا حتما برای حضور در مطب عکس رادیولوژی دهان خود را به همراه بیاورید !!!!!!!!!!!!!!
  • تلفن مطب دکتر دکتر مجید عشق پور: 051-38708604
  • تخصص دکتر دکتر مجید عشق پور: تخصص جراحی دهان، فک و صورت/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی|متخصص جراحی دهان ، فک و صورت
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل