ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر مسعود جهان سیر

مسعود جهان سیر

شماره نظام پزشکی: ب-38993
فیزیوتراپی
پزشکان آنلاین توانبخشی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شاهرود - شاهرود - خیابان 22 بهمن - جنب دنیای کودک - ساختمان پزشکان فارابی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مسعود جهان سیر را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مسعود جهان سیر

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مسعود جهان سیر، کارشناس فیزیوتراپی در شهر شاهرود است. مطب دکتر مسعود جهان سیر در شاهرود - خیابان 22 بهمن - جنب دنیای کودک - ساختمان پزشکان فارابی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 023-32222303 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر مسعود جهان سیر، کارشناس فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مسعود جهان سیر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مسعود جهان سیر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مسعود جهان سیر: شاهرود، شاهرود - خیابان 22 بهمن - جنب دنیای کودک - ساختمان پزشکان فارابی
  • تلفن مطب دکتر مسعود جهان سیر: 023-32222303
  • تخصص دکتر مسعود جهان سیر: فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل