ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
کارشناس مهتاب حاجی محمدرضا

مهتاب حاجی محمدرضا

شماره نظام پزشکی: ۴۶۴۳۳
مامایی زنان
98%
رضایت (4 نظر)
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

حسن آباد - شهرری- حسن آباد- بلوار امام خمینی- بین فروشگاه کوروش و داروخانه شبانه روزی - پلاک674 طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهتاب حاجی محمدرضا را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مهتاب حاجی محمدرضا

98%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/22
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/10/19
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر بسیار باسواد هستند و برای بیمار وقت میزارن. مطبشون همیشه تمیزه و پر از گل و کتابه که باعث میشه من همیشه از مطبشون انرژی خوبی بگیرم. از درمان راضی هستم و ایشون علاوه بر اینکه پزشک ماهری هستند، روانکاو فوق‌العا‌ده ای هم هستند و واقعا نجات دهنده‌ی زندگی و روابط هستند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/06/09
پزشک را توصیه می‌کنمایشون بسیار خوش برخورد هستند و رفتارشون واقعا همدلانه است، من برای کیست تخمدان پیش چند تا متخصص رفته بودم و هیچکدوم برام توضیح ندادند که مشکلم چیه، فقط دارو مینوشتن و میگفتن برو، ولی وقتی پیش خانم دکتر مهتاب حاجی محمدرضا رفتم برام واقعا‌ وقت گذاشتن و کامل توضیح دادند و انقدر موثر بود که بعد از چندماه کاملا خوب شدم. هم خیلی باسواد هستند و هم تجربه درمانی بسیار خوبی دارند. به هرکسی توصیه میکنم که حتما یکبار هم شده برن مطب ایشون چون دیگه بعدش هیچ جای دیگه ای نمیرن.
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس مهتاب حاجی محمدرضا، کارشناس مامایی در شهر حسن آباد است. مطب کارشناس مهتاب حاجی محمدرضا در شهرری- حسن آباد- بلوار امام خمینی- بین فروشگاه کوروش و داروخانه شبانه روزی - پلاک674 طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 02156222601 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل کارشناس مهتاب حاجی محمدرضا، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 98٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس مهتاب حاجی محمدرضا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس مهتاب حاجی محمدرضا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس مهتاب حاجی محمدرضا: حسن آباد، شهرری- حسن آباد- بلوار امام خمینی- بین فروشگاه کوروش و داروخانه شبانه روزی - پلاک674 طبقه اول
  • تلفن مطب کارشناس مهتاب حاجی محمدرضا: 02156222601
  • تخصص کارشناس مهتاب حاجی محمدرضا: مامایی زنان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل