ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.8K
دکتر مهسا همتی

مهسا همتی

14 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 123591
متخصص دندانپزشکی کودکان
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
83%
رضایت (9 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کرمانشاه - مطب: سی متری اول چهارراه نوبهار برج نوبهار طبقه 3
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهسا همتی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مهسا همتی

83%
رضایت (9 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.1
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/10
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من ساینا ابراهیمی هستم 11 ساله از کرمانشاه. من دندان هایم کج بود ولی خانم دکتر عزیز این مشکل را بهبود میدهد. من از وقتی که دندان های شیری ام را درآوردم پیش این دندانپزشک رفتم. من از رفتار عالی خانم دکتر راضی هستم. وسایل دندان پزشکی آن فوق‌العاده با کیفیت است. مدت درمان واقعا عالیه.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/04/10
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خدمت شما. من ساینا ابراهیمی هستم . بنده از کودکی پیش خانم دکتر عزیز رفتم و واقعا راضی هستم. این دکتر با من وبقیه ی بیماران برخورد خوبی داشتند و تا حالا نشده که با من وبقیه بد رفتاری کنند. من دندان هایم کج بودن ولی در حال بهبود هستم . کیفیت وسایل دندان هم فوق العاده باکیفیت هستند. من از دکتر مهسا همتی تشکر و قدردانی میکنم. من این دکتر عزیز و نمونه را بسیار دوست دارم. خداحافظ ❤️
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فریبا
1400/11/21
پزشک را توصیه نمیکنمعدم رضایت بیمار
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
من ساینا ابراهیمی هستم و از این دندان پزشک علی تشکر میکنم

دکتر مهسا همتی، متخصص دندانپزشکی کودکان در شهر کرمانشاه است. مطب دکتر مهسا همتی در مطب: سی متری اول چهارراه نوبهار برج نوبهار طبقه 3 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 083-3843930 تماس بگیرید.

تاکنون 2.8K نفر از پروفایل دکتر مهسا همتی، متخصص دندانپزشکی کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 83٪ مراجعین (9 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهسا همتی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص دندانپزشکی کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهسا همتی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهسا همتی: کرمانشاه، مطب: سی متری اول چهارراه نوبهار برج نوبهار طبقه 3
  • تلفن مطب دکتر مهسا همتی: 083-3843930
  • تخصص دکتر مهسا همتی: متخصص دندانپزشکی کودکان/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل