ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
22K
دکتر مهین لشکری

مهین لشکری

28 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 56742
فوق تخصص بیماری‌های روماتولوژی
متخصص بیماری‌های داخلی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
75%
رضایت (81 نظر)
پزشکان آنلاین استخوان و مفاصل منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

قزوین - مطب 2: خ فردوسی شمالی روبروی بیمارستان دهخدا ساختمان ساسان واحد 1
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهین لشکری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مهین لشکری

75%
رضایت (81 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.5
مهارت و تخصص پزشک
3.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا
اعظم
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمچطور میشه نوبت گرفت نه ساعت مشخصی گذاشتین نه روزش رو با پذیرش 24 هم نمیشه نوبت گرفت تلفن هم پاسخگو نیستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اختر
هرروز ساعت 3تا4 تو مطبشون حضوری نوبت میدن
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: استخوان درد
ایشون دکتر بسیار با دقتی هستند و تمام جزئیات رو به بهترین شکل ممکن بررسی میکنن. ما برای مشکل کمر درد پدرم به ایشون مراجعه کردیم و در آخر با تشخیص ایشون متوجه بیماری پدرم شدیم. کاری که ایشون برای ما انجام دادن هیچ دکتر دیگه ای نکرده بود. امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشن.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خسته نباشی دردوجلسه خوب شدم دیگه زانو درد ندارم خیلی تشکر می کنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بهرام
5 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمبا سلام نحوه برخورد مناسب زانوی چپ بنده مدتی است که موجب و درد و بیخوابی بنده شده است ولی مدت زمان معاینه بسیار کم و جزئی متأسفانه با تجویز داروهای زیاد، بعد از 3هفته علائمی از کم شدن درد حاصل نشد
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خیلی عالی زانو درد ‌داشتم نمی توانستم راه برم دردو دو جلسه خوب شدم
پسندیدنگزارش
ارسال
م
معصومه
برای مریض وقت نمیزارن به حرفای ادم خوب گوش نمیدن و فقط کورتون تجویز میکنن من سه ماه داروهای ایشون مصرف کردم اصلا خوب نشدم
سکینه امیرآبادی
سکینه امیرآبادی
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمحمید امیرآبادی هستم،همسرم سکینه امیرآبادی دارای رماتیسم شدید در پاها ،دست و کتف بودن،با تشخیص درست و طی چند نوبت درمان شدن،خانمم از درد و تورم التهاب پاهاش نمی تونست ازجاش بلند شه،ولی با تشخیص و داروهای درست طی چندین جلسه نه تنها از جاش بلند شده بلکه کاملا سلامتی خودش را بدست آورده،واقعا فوق تخصص عالی و حاذقی هستند،تورم پاهاش دستش صورتش همه خوب شده.حتی یک جلسه هم بعداز درمان و یا طی درمان بردمش تهران پیش دکتر مجتهد زاده تهران ،خیابان کارگران،بعداز معاینه همسرم گفتن برای چی اوردی تهران خانمت کاملا رماتیسمش تحت کنترل دکتر خانم مهین لشگری قرار گرفته در قزوین قرار گرفته و نیاز نیست بیاریش تهران.خداوند بهش طول عمر طولانی بده.طی چند ماه درمان همسرم و بیمارش زندگیمون مختل شده بود ولی به حول قوه الهی و تشخیص و درمان دکتر خانم لشگری درمان شده و هر دو ماه هم می برمش معاینه .این بیماری طول درمان چند ماهه داره نباید عجله کنید.این ور اونور نرید.بخدا دکتر حاذقی هستن.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمتابحال خوب بوده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/19
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان خوب بود من نا تمام گذاشتم.
پسندیدنگزارش
ارسال
سکینه
سکینه
1402/02/02
پزشک را توصیه می‌کنمخانم من بخاطر التهاب دو زانو و درد گردن و کتف و روی دست دارای روماتیسم شدید بود حتی کف دست هاش زخم شده بودند طی دو دوره 40 روزه به حول قوه الهی و ویزبت و تشخیص و داروهای درست دکتر از جاش بلند شده و تمامی التهاب ها رفع و زخم کف دست هاش رفع شده .خانم من یکماه با کمک خودم و بچه هام از جاش بلند میشد راه نمی تونست بره.خدا شاهده دکتر حاذقی هستند و بسیار حرفه ی .خداوند همیشه یارو یاورش باشه.
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام چطور در مطب خانم دکتر مهین لشگری نوبت بگیرم
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/02
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوبی هست
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مهین لشکری، فوق تخصص روماتولوژی در شهر قزوین است. مطب دکتر مهین لشکری در مطب 2: خ فردوسی شمالی روبروی بیمارستان دهخدا ساختمان ساسان واحد 1 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 028-33360136 تماس بگیرید.

تاکنون 22K نفر از پروفایل دکتر مهین لشکری، فوق تخصص روماتولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 75٪ مراجعین (81 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 47 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهین لشکری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص روماتولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهین لشکری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهین لشکری: قزوین، مطب 2: خ فردوسی شمالی روبروی بیمارستان دهخدا ساختمان ساسان واحد 1
  • تلفن مطب دکتر مهین لشکری: 028-33360136
  • تخصص دکتر مهین لشکری: فوق تخصص بیماری‌های روماتولوژی/ متخصص بیماری‌های داخلی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل