ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.4K
دکتر دکتر  کاوه اشرف گنجوئی

دکتر کاوه اشرف گنجوئی

شماره نظام پزشکی: ب-97074
متخصص جراحی مغز و اعصاب
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

ورامین - میدان امام خمینی- خیابان شهدا- روبروی داروخانه شبانه روزی- ساختمان پزشکان مهدی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر کاوه اشرف گنجوئی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد دکتر کاوه اشرف گنجوئی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر دکتر کاوه اشرف گنجوئی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر ورامین است. مطب دکتر دکتر کاوه اشرف گنجوئی در میدان امام خمینی- خیابان شهدا- روبروی داروخانه شبانه روزی- ساختمان پزشکان مهدی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-36257233 تماس بگیرید.

تاکنون 1.4K نفر از پروفایل دکتر دکتر کاوه اشرف گنجوئی، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر کاوه اشرف گنجوئی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر کاوه اشرف گنجوئی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر کاوه اشرف گنجوئی: ورامین، میدان امام خمینی- خیابان شهدا- روبروی داروخانه شبانه روزی- ساختمان پزشکان مهدی
  • تلفن مطب دکتر دکتر کاوه اشرف گنجوئی: 021-36257233
  • تخصص دکتر دکتر کاوه اشرف گنجوئی: متخصص جراحی مغز و اعصاب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل