ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
728
کارشناس آیدا زمانی

آیدا زمانی

شماره نظام پزشکی: ف-8373
کارشناسی فیزیوتراپی
100%
رضایت (1 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اندیشه - اندیشه، شاهد شرقی مجتمع تجاری اداری گل یاس
درباره من

فیزیوتراپی همگام - شیفت صبح 

فیزیوتراپیست آیدا زمانی 

لیزر درمانی با دستگاه لیزر پرتوان ، مغناطیس درمانی یا مگنت درمانی و تراپی جهت کاهش التهاب و درد های نورولوژی و عصبی - درمان های دستی - سوزن خشک و طب سوزنی 

فیزیوتراپی در جراحی زانو - فیزیوتراپی و توانبخشی بیماران ارتوپدی براساس جدیدترین پروتکل های درمانی متخصصین ارتوپدی - دردهای منتشر به اندام ها ناشی از تروما در ستون فقرات گردن یا کمر 

 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آیدا زمانی را داشته است.

نظرات در مورد آیدا زمانی

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س م
سعید محمد پناه
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس آیدا زمانی، کارشناس فیزیوتراپی در شهر اندیشه است. مطب کارشناس آیدا زمانی در اندیشه، شاهد شرقی مجتمع تجاری اداری گل یاس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09910508291 تماس بگیرید.

تاکنون 728 نفر از پروفایل کارشناس آیدا زمانی، کارشناس فیزیوتراپی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس آیدا زمانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس آیدا زمانی امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس فیزیوتراپی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس آیدا زمانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس آیدا زمانی: اندیشه، اندیشه، شاهد شرقی مجتمع تجاری اداری گل یاس
  • تلفن مطب کارشناس آیدا زمانی: 09910508291
  • تخصص کارشناس آیدا زمانی: کارشناسی فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل