ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
کارشناس انور مرادی

انور مرادی

شماره نظام پزشکی: گ-237
کارشناسی گفتاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شهریار - شهریار، بلوار شورا، بلوار کارگر
درباره من

ارزیابی,تشخیص و درمان اختلالات گفتاری 

لکنت-اختلالات تلفظی-تاخیر در رشد گفتار و زبان-اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن-اختلالات بلع در نوزادان و بزرگسالان و آبریزش دهان-اختلال گفتاری ناشی از کم شنوایی و …

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی انور مرادی را داشته است.

نظرات در مورد انور مرادی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس انور مرادی، کارشناس گفتار درمانی در شهر شهریار است. مطب کارشناس انور مرادی در شهریار، بلوار شورا، بلوار کارگر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-65278892 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل کارشناس انور مرادی، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس انور مرادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس انور مرادی امروز 7:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس انور مرادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس انور مرادی: شهریار، شهریار، بلوار شورا، بلوار کارگر
  • تلفن مطب کارشناس انور مرادی: 021-65278892
  • تخصص کارشناس انور مرادی: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل