ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
780
کارشناس جمیله صالح پور

جمیله صالح پور

شماره نظام پزشکی: م-52541
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بانه - بانه،خ بیمارستان،ساختمان سحر خیز،طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جمیله صالح پور را داشته است.

نظرات در مورد جمیله صالح پور

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
جمیله صالح پور

کارشناس جمیله صالح پور، کارشناس مامایی در شهر بانه است. مطب کارشناس جمیله صالح پور در بانه،خ بیمارستان،ساختمان سحر خیز،طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 087-34265948 تماس بگیرید.

تاکنون 780 نفر از پروفایل کارشناس جمیله صالح پور، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس جمیله صالح پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس جمیله صالح پور امروز 6:40 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس جمیله صالح پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس جمیله صالح پور: بانه، بانه،خ بیمارستان،ساختمان سحر خیز،طبقه اول
  • تلفن مطب کارشناس جمیله صالح پور: 087-34265948
  • تخصص کارشناس جمیله صالح پور: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل