ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
772
کارشناس حاجی عباس شاهرودی

حاجی عباس شاهرودی

شماره نظام پزشکی: ت-6196
متخصص تغذیه و رژیم درمانی _ تغذیه ورزشی
پزشکان آنلاین تغذیه منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

درباره من

متخصص تغذیه و تغذیه ورزش، متخصص رژیم درمانی بالینی و تغذیه ورزشی، متخصص مکمل های غذایی ، ورزشی و دوپینگ، ارائه پروتکل های تمرینی و رژیمی، رژیم غذایی دوران حجم و کات ورزشی، ارائه برنامه غذایی ویژه آمادگی مسابقات ورزشی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حاجی عباس شاهرودی را داشته است.

نظرات در مورد حاجی عباس شاهرودی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس حاجی عباس شاهرودی، دکترای علوم تغذیه در شهر (ثبت نشده) است. مطب کارشناس حاجی عباس شاهرودی در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 772 نفر از پروفایل کارشناس حاجی عباس شاهرودی، دکترای علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس حاجی عباس شاهرودی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس حاجی عباس شاهرودی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس حاجی عباس شاهرودی: ثبت نشده
  • تلفن مطب کارشناس حاجی عباس شاهرودی: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس حاجی عباس شاهرودی: متخصص تغذیه و رژیم درمانی _ تغذیه ورزشی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل