ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
832
کارشناس درسا ماپار

درسا ماپار

شماره نظام پزشکی: گ-1794
کارشناسی ارشد گفتاردرمانی
100%
رضایت (8 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران
درباره من

با ۱۰ سال سابقه ی کار در حیطه ی درمان اختلالات زبانی در کودکان اعم از دیرگفتاری،لکنت،اختلالات یادگیری خواندن و نوشتن،تلفظ نادرست صدا،اختلالات کاربردشناسی و اتیسم.درمان بلع و توانبخشی پس از سکته و آسیب های مغزی.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی درسا ماپار را داشته است.

نظرات در مورد درسا ماپار

100%
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمصبور و کار بلد …
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار ممنون از‌ خانم دکتر که خیلی با حوصله برای فرزند من وقت گذاشتند و بعد از چند جلسه ما روند بهبودی رو داریم حس میکنیم.
2پسندیدنگزارش
ارسال
س
سامان
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی، واقعا ممنونم از خانم دکتر نمیدونم چجوری ازشون تشکر کنم فعلاً 3 جلسه داشتم و در حال درمان هستم معجزه میکنن بازم ممنون
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام.خانم دکتر بسیار صبوری هستند و با حوصله به تمام سوالات پاسخ میدهند.بنده تجربه ی درمان های متعددی را با گفتار درمان ها داشتم و از کار ایشان رضایت کامل دارم.برای درمان لکنت به ایشان مراجعه کردم و در حال حاضر در مرحله ی فالوآپ هستیم.
2پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس درسا ماپار، کارشناس گفتار درمانی در شهر تهران است. مطب کارشناس درسا ماپار در تهران واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 832 نفر از پروفایل کارشناس درسا ماپار، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 6 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس درسا ماپار در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس درسا ماپار امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس درسا ماپار، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس درسا ماپار: تهران، تهران
  • تلفن مطب کارشناس درسا ماپار: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس درسا ماپار: کارشناسی ارشد گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل