ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
734
کارشناس رها اقدامی

رها اقدامی

شماره نظام پزشکی: م-77263
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تبریز - تبریز دانشگاه علوم پزشکی تبریز
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رها اقدامی را داشته است.

نظرات در مورد رها اقدامی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس رها اقدامی، کارشناس مامایی در شهر تبریز است. مطب کارشناس رها اقدامی در تبریز دانشگاه علوم پزشکی تبریز واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 734 نفر از پروفایل کارشناس رها اقدامی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس رها اقدامی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس رها اقدامی 16 اردیبهشت 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس رها اقدامی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس رها اقدامی: تبریز، تبریز دانشگاه علوم پزشکی تبریز
  • تلفن مطب کارشناس رها اقدامی: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس رها اقدامی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل