ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
782
کارشناس زارعی هروی

زارعی هروی

شماره نظام پزشکی: ت-1570
کارشناسی ارشد علوم تغذیه
کارشناسی علوم تغذیه
100%
رضایت (1 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تبریز - تبریز، ولیعصر، انتهای تختی شرقی، کلینیک مهتاب
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زارعی هروی را داشته است.

نظرات در مورد زارعی هروی

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: اضافه وزن
بسیار باسواد و با اطلاعات به روزی هستند. خیلی با حوصله کامل همه چی رو توضیح میدن. بسیار خوش برخورد هستند. رژیمی که دادند کاملا اصولی بود و من درست در مدتی که گفته بودند به وزن ایده آل رسیدم
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس زارعی هروی، کارشناس ارشد علوم تغذیه در شهر تبریز است. مطب کارشناس زارعی هروی در تبریز، ولیعصر، انتهای تختی شرقی، کلینیک مهتاب واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-33273057 تماس بگیرید.

تاکنون 782 نفر از پروفایل کارشناس زارعی هروی، کارشناس ارشد علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس زارعی هروی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس زارعی هروی امروز 10:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس زارعی هروی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس زارعی هروی: تبریز، تبریز، ولیعصر، انتهای تختی شرقی، کلینیک مهتاب
  • تلفن مطب کارشناس زارعی هروی: 041-33273057
  • تخصص کارشناس زارعی هروی: کارشناسی ارشد علوم تغذیه/ کارشناسی علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل