ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
836
دکتر زهرا مطمئن

زهرا مطمئن

شماره نظام پزشکی: گ-1081
کارشناسی گفتاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، خانه اصفهان ،میدان گلها،ابتدای خیابان سپاه ،مجتمع پارمیدا ۸ واحد ۴۱
درباره من

من زهرا مطمئن کارشناس گفتاردرمانی و کارشناس ارشد روان شناسی عمومی، با ۱۸ سال سابقه درمان در حوزه توانبخشی هستم.درمان انواع اختلالات گفتاری و زبانی مانند اختلال در تلفظ ،اختلال در یادگیری، لکنت کودکان و بزرگسالان،تاخیر رشد زبان در کودکان، درمان اختلالات گفتاری در بیماری‌های ژنتیکی و کودکان کم شنوا و آسیب مغزی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا مطمئن را داشته است.

نظرات در مورد زهرا مطمئن

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر زهرا مطمئن، کارشناس گفتار درمانی در شهر اصفهان است. مطب دکتر زهرا مطمئن در اصفهان، خانه اصفهان ،میدان گلها،ابتدای خیابان سپاه ،مجتمع پارمیدا ۸ واحد ۴۱ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09130777682 تماس بگیرید.

تاکنون 836 نفر از پروفایل دکتر زهرا مطمئن، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهرا مطمئن در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهرا مطمئن امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهرا مطمئن، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهرا مطمئن: اصفهان، اصفهان، خانه اصفهان ،میدان گلها،ابتدای خیابان سپاه ،مجتمع پارمیدا ۸ واحد ۴۱
  • تلفن مطب دکتر زهرا مطمئن: 09130777682
  • تخصص دکتر زهرا مطمئن: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل