ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
807
دکتر سحر محقق

سحر محقق

شماره نظام پزشکی: ب-1445
کارشناسی ارشد بینایی سنجی (اپتومتری)
کارشناسی بینایی سنجی (اپتومتری)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شیراز - شيراز؛ مطهري شمالي؛ نبش كوچه ١٨؛ مجتمع مديكال؛ طبقه ٣؛ بينايي سنجي و عينك سازي ديدمان
درباره من

اپتومتریست سحر محقق دکتری تخصصی بینایی سنجی، فعال در حیطه بینایی سنجی در شهرستان شیراز می باشند.

ایشان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ۱۳۸۹، کارشناسی ارشد  ۱۳۹۲، و مقطع دکتری تخصصی ۱۴۰۲ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشند. 

اپتومتریست سحر محقق مسیول فنی و موسس مرکز بینایی سنجی و عینک سازی دیدمان واقع در شهر شیراز خیابان مطهری شمالی, نبش کوچه ۱۸, مجتمع مدیکال, طبقه ۳ است. 

تخصص ایشان در زمینه معاینات عمومی چشم، تجویز عینک و لنز، معاینات مخصوص قوز قرنیه و تجویز لنزهای هارد و اسکلرال، معاینات مخصوص کنترل نزدیک بینی در کودکان و نوجوانان و تجویز لنزهای شارژی یا شبانه، معاینات مربوط به تنبلی چشم کودکان، و معاینات قبل از انجام جراحی های انکساری مانند لیزیک و پی آر کی می باشد. 

به علاوه ساخت و فروش عینک طبی٬ آفتابی و عدسی های تخصصی در مطب ایشان و با نظارت فنی اپتومتریست سحر محقق انجام می گردد.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سحر محقق را داشته است.

نظرات در مورد سحر محقق

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر سحر محقق، کارشناس ارشد بینایی سنجی در شهر شیراز است. مطب دکتر سحر محقق در شيراز؛ مطهري شمالي؛ نبش كوچه ١٨؛ مجتمع مديكال؛ طبقه ٣؛ بينايي سنجي و عينك سازي ديدمان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-36266296 تماس بگیرید.

تاکنون 807 نفر از پروفایل دکتر سحر محقق، کارشناس ارشد بینایی سنجی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سحر محقق در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سحر محقق فردا 9:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد بینایی سنجی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سحر محقق، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سحر محقق: شیراز، شيراز؛ مطهري شمالي؛ نبش كوچه ١٨؛ مجتمع مديكال؛ طبقه ٣؛ بينايي سنجي و عينك سازي ديدمان
  • تلفن مطب دکتر سحر محقق: 071-36266296
  • تخصص دکتر سحر محقق: کارشناسی ارشد بینایی سنجی (اپتومتری)/ کارشناسی بینایی سنجی (اپتومتری)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل