ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
768
کارشناس سمیرا مظاهری

سمیرا مظاهری

شماره نظام پزشکی: گ-1553
دکتری تخصصی گفتاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، سعادت آباد، میر حسینی
درباره من

من سمیرا مظاهری هستم. دکترای گفتاردرمانی دارم. به طور تخصصی در حیطه ی اختلال یادگیری، اختلال خواندن و نارساخوانی کار می کنم. سال ها مشغول کار پژوهشی و بالینی در این زمینه بوده و هستم. یک کتاب در این زمینه نوشتم. با تجربه و شناخت عمیق در این حوزه قادر به ارائه راهکارهای موثر برای بهبود کودکان قبل از سن دبستان که بواسطه ی نقائص گفتار و زبانی در معرض ریسک ابتلا به اختلالات یادگیری در سن مدرسه هستند و همچنین کودکان و نوجوانان دبستانی  دارای مشکلات  خواندن و نوشتن می باشم. 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سمیرا مظاهری را داشته است.

نظرات در مورد سمیرا مظاهری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس سمیرا مظاهری، دکترای تخصصی گفتار درمانی در شهر تهران است. مطب کارشناس سمیرا مظاهری در تهران، سعادت آباد، میر حسینی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22119127 تماس بگیرید.

تاکنون 768 نفر از پروفایل کارشناس سمیرا مظاهری، دکترای تخصصی گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس سمیرا مظاهری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس سمیرا مظاهری فردا 1:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس سمیرا مظاهری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس سمیرا مظاهری: تهران، تهران، سعادت آباد، میر حسینی
  • تلفن مطب کارشناس سمیرا مظاهری: 021-22119127
  • تخصص کارشناس سمیرا مظاهری: دکتری تخصصی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل