ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
794
کارشناس سیده ساره سعید

سیده ساره سعید

شماره نظام پزشکی: ک-د-3237
کارشناسی ارشد کاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

کازرون - کازرون، باهنر، باهنر 2
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیده ساره سعید را داشته است.

نظرات در مورد سیده ساره سعید

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس سیده ساره سعید، کارشناس ارشد کاردرمانی در شهر کازرون است. مطب کارشناس سیده ساره سعید در کازرون، باهنر، باهنر 2 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-42227834 تماس بگیرید.

تاکنون 794 نفر از پروفایل کارشناس سیده ساره سعید، کارشناس ارشد کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس سیده ساره سعید در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس سیده ساره سعید فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس سیده ساره سعید، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس سیده ساره سعید: کازرون، کازرون، باهنر، باهنر 2
  • تلفن مطب کارشناس سیده ساره سعید: 071-42227834
  • تخصص کارشناس سیده ساره سعید: کارشناسی ارشد کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل